5. leht 27-st
Postitatud: 24 Mai P, 2009 19:57
Postitas Mattu
Nii, natuke lisainfot: Muuseumi omanik ajalehe järgi Toomas Kirsipuu. Muuseumi eksponaatideks on praegusel momendil: Willis Knight 1927.a ; Chevrolet 1937.a. ja Mercury Copart 1971.a. Külastamine toimub kokkuleppel omanikuga. Kuna nupukeses numbrit kirjas polnud siis ei kontakteerunud- "guugeldamiseni" ka ei jõudnud..
Mainitakse ka, et omanik on valmis tegema koostööd, kui keegi veel soovib oma vanu autosid näitusele tuua.
Postitatud: 25 Mai E, 2009 07:46
Postitas Autorestauraator
Toomas Kirsipuu
GSM 56 605 328
Faks. 48 22 519
info@orgitadolomiit.ee
Sireli 6, MÄRJAMAA
Rapla maakond 78 301
Fax. 48 22 255
info@orgitadolomiit.ee
OÜ ORGITA DOLOMIIDITOOTED alustas oma tegevust 2001 aastal. Firma põhitegevusalaks on paekivi ja dolomiidi kaevandamine ning müük ja ka ehitusmasinate rent ja müük. Kivijääkidest toodetakse mitmes fraktsioonis paekivikillustikku.
Karjäär asub Orgita-Haimre ehitusdolomiidi leiukohas, umbes 5 kilomeetri kaugusel Märjamaa alevist.
Andmed pärinevad firma kodulehelt.
Külajutud.
Postitatud: 06 Juuni L, 2009 12:18
Postitas Veteran
Külastasin Viljandis kolleeg Toivot ja tegin tema wärkstoas mõned pildid. Taastamisel on Mercedes- Benz 230 ( W153 Innenlenker) EAG-s on sellest masinast pildid märkusega Kakumäest.Autol tuli paigata ka raami, ka tuleb teha praktiliselt kogu põhi koos tagumiste rattakoobastega uus. Varem on seda autot korduvalt paigatud. Kogu see paik- paigal raud rändab nüüd kas näitusele või Kuusakoski.
Uue põhja tegemine algas küljekarpide ning talade ehitamisest.
Rattakoobaste "toorikuteks" sobisid uued Volga koopad.
Osa põhjast annab paigata ja keevitatakse tagasi.Ka luugid on uued.
Toivo muretses töötuppa ka inglise ratta.
Valmimas on tugeva konstruktsiooniga laiemat plekki töödelda võimaldav sikemasin, tööle hakkab elektriajamiga Rullid mersu põranda profiili jaljendamiseks on juba olemas!
Ka on valmistatud rida abinõusid mersu põhja juures vajaminevate detailide valmistamiseks Tagaistmealuse tala osad näiteks valmisid 1:1 originaalist.
Tööd Toivo wärkstoas jätkuvad:
Terv. Enno Öövel.
.
Postitatud: 14 Juuli T, 2009 09:01
Postitas Autorestauraator
Toomas Portlandist saatis suurema portsu pilte sealsest vanatehnikaelust:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... emId=27135
Postitatud: 14 Juuli T, 2009 19:51
Postitas pelle
Soome tsiklimehed teel Lätti.
Postitatud: 26 Juuli P, 2009 12:17
Postitas Veteran
Mu soome sõber Uolevi helistas mõned ajad tagasi, et võtab osa lätis toimuvast üritusest ja kavatseb sõita Viljandi kaudu. Leppisime siis kokku, et ta teatab veidi varem Viljandisse jõudmisest ja nii siis 16-nda juuli õhtupoole helistaski, et grupp juba Viljandi kesklinnas ühel platsil. Panin siis oma Harrikale tule torusse ja kohtingule.
Tegin mõned pildid ka, selgus, et grupis on ka Toomase tuttav veoautotaastaja, kellest siis need ajalehepildid. Oli tegelikult Toomasega plaan koos minna somme kaema, kuid kuna Uolevi kõne tuli liiga hilja ja Toomas niitis naabrimehe heina, siis ta lihtsalt ei hakanud üritama.
Uolevi oma BMW juures.Oli vist aastast78
Sellel Triumphil oli kivi keti vahele sattunud ja oota ketivahetust.
Ajasime platsi peal tsiklijuttu, uudistajaid kogunes ka vaatama, edasi "vedasin " selle pundi Võru maanteed välja enda teeotsani, nende tee aga jätkus Sangaste lossi ööbima.
Terv. Enno Öövel.
Postitatud: 05 August K, 2009 08:35
Postitas Autorestauraator
Riga Retro 2009 infot vahendades saatis Gunars Dortans ühe sellise pildi:
Tavaliselt on need pildid mõnest asjast, mis parasjagu muuseumi töökojas restaureerimisel on. Hakkasin siis uurima, et mis asi see Renault FU on? Googeldades tuli välja selline aparaat:
Katsun edaspidi uurida, kas selline tõesti töös on? Mudeliaasta on 1919!
Postitatud: 05 August K, 2009 12:52
Postitas Autorestauraator
Gunars ütles, et tegu pole muuseumi tööga. See on ühe tema sõbra masin, mida ta käib jõudumööda abis tegemas.
Postitatud: 23 August P, 2009 23:16
Postitas siimlane
Tere
Varsti on mu Pannonia kollektsiooni lisandumas huvitavad rattad. Kuna nüüdseks kaubad tehtud siis saab valgustada ka natuke asja tagamaid. USA-st on siis varsti tulemas 3 Pannonia eksportmudelit nimega White. Kaks nendest on ühesugused ja kannavad mudelinime Super Sport, mida Pannonia keeles võib ka nimetada mudeliks T9. Teine mudel on Shooting Star Deluxe mis siis vastavalt euroopas kandis nime T8. Super Sport on euroopas erakordselt haruldane - teada on 6 eksemplari, teist mudelit on mõnevõrra rohkem kuid tõenäoliselt mitte üle kahekümne.
Niipalju on teada, et kuuekümnendate keskpaigas valmistas Pannonia tehas umbes 2200 ratast ekspordiks aga küllap on vanarauakokkuost USA's seal eriti mittehinnatud ratta numbreid kõvasti kahandanud. Internetiavarustest on teada umbes kümmekond ekseplari lisaks Ungaris asuvatele.
Rattad on kõik vrakid, eks näha ole mis sealt täpselt saadeti kui kunagi pakk kohale jõuab.
Pilt mudelist Super Sport:

Postitatud: 20 September P, 2009 17:20
Postitas Autorestauraator