5. leht 11-st
Küsimus Märdile
Postitatud: 07 November P, 2010 16:32
Postitas alopex
Tere,
seoses selle esimese uksega on selline probleem.
Auto ukseava alumises osas on rooste teinud oma töö ja hetke seis on selline.
Küsimus siis selles,
kas peaks kõigepealt tegema korda ukseava ja siis uks "mõõtu" sättida,
või
teha korda uks ja siis ukse järgi see alumine ukse ava korda teha?
Postitatud: 07 November P, 2010 20:40
Postitas w2intz
diesel kirjutas:kompressoriküsimusest küll juba hulk aega möödas.....
Tõsi soetasin ka endale hiljuti kompressori "mecafer" toodang. Tehase andmed on temal 360 L tootlikust minutis, 2,2 kw - 3hp ,11 A. Ja paagiks on 50L. Autot värvida jms on see 50L väga vähe. Siin uurides, on mul 400L lisapaak, pannes selle vahele ja reguleerida selle 7 või 8 - 9 vahemiku tööpiirkonna, siis ei tohiks masinal tekkida ülekuumenemisi, ja kestab ehk kauem.
Või kuidas?
Postitatud: 07 November P, 2010 20:43
Postitas Autorestauraator
oldmoped kirjutas:
Selle jalgratta vabajooksu korpuse külge peaks käima vedav ketiratas, kust siis läheb lühike kett tagasilda. Treipingis mõne vabajooksu ketiratta siseauk jämedamaks lasta, et rummule mahuks ja see siis sinna kodararandi külge kas kinni keevitada või kruvida, oleks loogiline lahendus... aga pagan seda nõukogude inseneridel olnud loogikat teab.
Olin täna lõuna paiku Pärnus, Mai Selveri esisel parkimisplatsil, kui mööda sõitis selline kolmerattaline.... invaliid sadulas!
Katsusin siis kiirelt autost välja saada ja jooksn järgi. Pidasin mehe kinni ja tegin viisakalt juttu. Juba siis sain aru, et see pole selline ratas, nagu otsid, vaid uuem. Ei hakanud siis "ilusat mängu" ära ka rikkuma ja uurisin seda tagasilla ehitust. Siin oli asi juba vähe lihtsamalt lahendatud. Kuna fotokat polnud käepärast, läks käiku telefonikaamera:

Re: Küsimus Märdile
Postitatud: 07 November P, 2010 20:51
Postitas Autorestauraator
alopex kirjutas:
Küsimus siis selles,
kas peaks kõigepealt tegema korda ukseava ja siis uks "mõõtu" sättida,
või
teha korda uks ja siis ukse järgi see alumine ukse ava korda teha?
Mõlemat pidi peaks saama.
Hingede pool on hingede asendiga paigas. Ukseserva pead tegema vastavalt hinge asendile. Aga esimene pool, seal praktiliselt "ukse auku" ju enam pole. See tuleb uus teha.
Mina teeksin ukse enne valmis ja ukse järgi ukse ava, ehk "lukuposti". Mulle tundub, et seda esimest posti on lihtsam teha ukse mõõdu järgi kui vastupidi. Olen mõlemat moodi proovinud ja sedapidi on tulemus parem tulnud.
Midagi on näha siit:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... opic&t=110
Postitatud: 07 November P, 2010 22:02
Postitas mart
Peale klambrite ja lukustatavate tangide veel ühed kasulikud kinnitusvahendid detailide sobitamiseks ja sättimiseks

Postitatud: 07 November P, 2010 22:40
Postitas mart
Tegelikult tahtsin küsida ka: kas auto põhjaplekkides olevad augud on tehnoloogilised või on neil mingi muu eesmärk veel. Nii et küsimus - kas puurida augud (vt eelmist pilti) või jätta puurimata?

Postitatud: 08 November E, 2010 04:30
Postitas Automaaler
Võibolla on tegu vee äravooluavadega, kuhu kummist punnid peale käivad.
Postitatud: 08 November E, 2010 07:38
Postitas mart
Automaaler kirjutas:Võibolla on tegu vee äravooluavadega, kuhu kummist punnid peale käivad.
Kummikorgid olidki aukudes. Aga kui kork ees, siis ei ole veel kuhugi ju voolata.
Postitatud: 08 November E, 2010 10:01
Postitas diesel
ma kunagi tudeerisin mingil masinal neid korke ligemalt. ja vähemalt toona jäi mulje, et need on "lohvkad", ehk siis vesi pääseb välja nõrguma, aga sõites ratta alt lendavad pritsmed tuppa ei saa.
Postitatud: 08 November E, 2010 10:15
Postitas wax
Seleta lähemalt, millega tegu? Varahommikuse unise peaga ei saa tööpõhimõttele pihta
