15. leht 35-st
Postitatud: 06 Aprill T, 2010 21:31
Postitas kr8nik
Autorestauraator kirjutas:
Üks töötegemise pilt kah! Ei tea mida ehitatakse, kunas ja kus ehitatakse. Auto võiks olla ZIL 150, isekallutaja ja kaevamas miski Belarussi sarnane isend. "Putka" on küll vähe võõra väljanägemisega....
Täpsustaks auto marki. Olid olemas kaks vägagi sarnast madelautot - ZiS-150 (horisontaalsete ribidega radiaatorivõrega) ja selle järeltulija ZiL-164 (vertikaalsete ribidega radiaatorivõrega). Kallurid olid nende baasil siis vastavalt ZiS-MMZ-585 ja ZiL-MMZ-585.
Pildil võib olla ZiL-MMZ-585, aga ka see pole 100% kindel, sest ZiS-ide ja ZiL-ide baasil valmistasid kallureid mitmed erinevad suure nõukogudemaa tehased. Täpsemaks määratlemiseks peaks kasti rohkem näha olema.
Postitatud: 08 Aprill N, 2010 22:55
Postitas rebasenahk
Sinisest Fiatist selle rea alguses.
Sain näha ja üsna lähedalt seda autot kaheksakümnendate lõpul Vello Ruutu garaazis, kui ta veel Kakumäe tee ääres elas. Ise sebisin sel ajal Fiat 100GBC-ga, mille kere põhijooned mõnevõrra sarnanesid selle isendiga.
Legend rääkis, et auto osteti millalgi Moskvasse, uuriti-testiti, arvatavasti pätsati mõni tehniline lahendus ja siis sattus Eestisse. Ilus auto oli, istme nahad ja katuse kangas vajasid vahetamist. Kuhu edasi kulges ei tea. Härra VR peaks täitsa tervise juures olema, kes teda lähemalt tunneb võiks uurida.
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 00:43
Postitas Automaaler
Enda erialalt lähtuvalt jäin uurima seda Märdi postituses "Pobeda" pilti, kus auto näeb olevat suhteliselt särava välimusega.
Nii et see on siis ikkagi õige asi, et autod väljusid tehasest läikiva värvkattega, mitte poolmattidena vms.
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 08:35
Postitas Autorestauraator
Autorestauraator kirjutas:
Selle Fiat-i märki kandva auto kohta ei tea suurt midagi.
Jutt on siis sellest masinast?
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 10:47
Postitas rebasenahk
Sellest samast jah.
Vanad fotod
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 10:58
Postitas Veteran
Automaaler kirjutas:Enda erialalt lähtuvalt jäin uurima seda Märdi postituses "Pobeda" pilti, kus auto näeb olevat suhteliselt särava välimusega.
Nii et see on siis ikkagi õige asi, et autod väljusid tehasest läikiva värvkattega, mitte poolmattidena vms.
Olen näinud filmikatket Gaz tehasest ( see pidi olema kunagi siinsamas foorumis, või auto- motos) kus naised poleerisid kohmakate masinatega just Pobedasid!
Kahjuks ei tea ma , mis marki värviga pobisid värviti, oli see juba ML marki. Ega ometi nitro?
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 13:42
Postitas MaxL
Pobedaga kaasas olnud värvipurgil oli kiri nitroemail.
Vanad fotod.
Postitatud: 09 Aprill R, 2010 14:11
Postitas Veteran
MaxL kirjutas:Pobedaga kaasas olnud värvipurgil oli kiri nitroemail.
Jah, aga... Zigulitel ( ju siis ka teistel vene autodel) mis ML -ga värvitud tehases, oli parandusvärviks kaasas nitrovärv...
Postitatud: 15 Aprill N, 2010 21:16
Postitas pelle
Shelli bensiinijaam Tartus. Detaile näeb
suurelt formaadilt.
Postitatud: 16 Aprill R, 2010 19:06
Postitas kass
Tsikkel tundub esimene 2-taktiline NSU , Z - mudel, ilmselt Z201.