2. leht 4-st
Postitatud: 12 Mai K, 2010 19:40
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 15 Mai L, 2010 10:17
Postitas Autorestauraator
Nii, happevannitamine tehtud!
Plekid olid ööpäeva umbes 10% soolhappe vannis leos. Enne autosse tõstmist loputasin nad veevannis ära. See veevann on siiski loputamise käigus ise ka üsna happeliseks muutunud. Kui töökotta jõudsin, olid plekid päris tugeva rooste korraga jälle kaetud. See rooste pole siiski ohtlik. Värskelt tekkinud rooste tuleb harjates ilusti maha.
Enne veel pesin plekid survepesuriga ja leeliselise pesuainega puhtaks ning kuivatasin.
Võrdluseks vaata eelmise postituse eelviimast pilti (kaks pilti keri ülespoole), see on seesama aknaraami nurk peale rooste puhastamist. Kõik roosteuurded on täiesti puhtad:
Veel mõni probleemne koht:

Postitatud: 27 Mai N, 2010 17:45
Postitas Autorestauraator
Plekki remontima!
Kõigepealt tagumise ukse ülemine katteplekk:
Peaaegu kõik servad tuleb uuendada, ka aknanurgad:
Ja alumine "S"-serv:
Siis alumine katteplekk. Sellel on rooste päris augud sisse "närinud!"
Selliseid kohti oli mitmeid:

Postitatud: 06 Juuni P, 2010 18:49
Postitas Autorestauraator
Peale aukude lappimist tegin uued küljed. Kuna servad olid üsna läbi, vahetasin serva kogu kõrguses:
Nüüd ülemine "S"-serv:
Ja alumine, suur "S":
Ja kogu töö selle plekiga:

Postitatud: 08 September K, 2010 20:19
Postitas Autorestauraator
Viimasest tööpäevast nende ustega on mitu kuud möödas. Nüüd, septembri alguses, helistati ja paluti tööd jätkata. Saigi siis külgkorv kõrvale tõstetud ja natuke meelde tuletatud, kuhu tööde järg jäi ja mis plaan nendega oli?
Tagumine uks on ees. Katteplekki sellele enne peale sättida ei tasu, kui esiukse sisemine pool ka valmis on.
Kõigepealt tuli roostet puhastada, suvega on haljad plekid rooste läinud:
Roostet ei ole palju, aga siiski:
Lukukülg on sellel uksel üsna vilets, kõver, õhukeseks roostetanud...
Ukseluku kinnitus ja koht on jubedalt ära kolgitud. Tegin sellele parandused, nii et lukk kindlalt paigas püsiks.
Ülejäänud osa küljest läheb vahetusse:
Näide sellest, kuidas tehases uste mõõtusid "õigeks" tehakse:
Vahetustükk:

Postitatud: 15 September K, 2010 19:56
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 17 September R, 2010 18:31
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 01 Oktoober R, 2010 16:00
Postitas Autorestauraator
Postitatud: 06 Oktoober K, 2010 19:30
Postitas Autorestauraator
Teine siin oli pealtnäha päris hea:
...aga seest:
Remonditud siin:
Nüüd siinid oma kohale:
Nüüd jääb teha uste alumised servad, mõned nurgad ja ...

Postitatud: 08 Oktoober R, 2010 16:32
Postitas Autorestauraator
... ja mõned detailid, aknaklaasi allatõmbevedru kinnituskronstein:
.... tagumise ukse esinurk:
... tagaukse tagumine nurk:
Nüüd on parempoolsete uste sisepooled e. raamid paigas. Tagumise ukse katteplekid on ka remonditud. Teha on veel esiukse katteplekid.
Ülemine osa, aknaraam:
Sama seestpoolt:
Aknanurk:
