2. leht 2-st
Postitatud: 04 Veebruar N, 2010 17:58
Postitas Autorestauraator
Nii, astmelaua kuju on nüüd valmis ja saab ka kattepleki alumise suure"S"-i ära teha. See "S" on külgepidi kumer, seepärast tegin ta kolmest osast. Et laine kuju kuidagi painutada oskaks, alustasin keskelt:
Ja siis küljetükid:
Seestpoolt kah:
Kui katteplekid remonditud, teen ära veel ukse raami alumise serva. Seegi ootas siiamaani astmelaua valmimist. Peavad ja need kaks asja ilusti kokku sobima.
Astmelaua ja ukse serva vaheks jätsin 6mm.
Postitatud: 24 Veebruar K, 2010 18:13
Postitas Autorestauraator
Nüüd oleks vaja ära teha ukse raami põhja ja külje vaheline nurk. Selle kuju määramiseks tegin külje profiilist sablonid:
Peab märkima, et külje profiil on eest taha liikudes kogu aeg erinev. Minule olulised kohad on esimese, keskmise ja tagumise ukseposti juures.
Selle sabloni järgi tegin nurgad:
Kui nurgad valmis, saab katteplekki juba peale proovida. Tegelikult on proovimiseni veel tükk maad.....
Plekkide kokkukeevitamine oli päris paras katsumus. Paljudel remonditud masinatel on mindud lihtsama vastupanu teed ja ukse alumine serv on tehtud sirge. Tegelikult peab ukse alumine serv minema kokku kumera astmelaua servaga:
Remonditud katteplekk:

Postitatud: 11 Märts N, 2010 16:50
Postitas Autorestauraator
Ka tagumise ukse juures aknasiinid paika:
Uksepiiraja tugi:
Siingi kruntimine ja värvimine seestpoolt ning siis uksed omavahel nii paika reguleerida, et kõik "jooned jookseksid õieti":

Postitatud: 18 Märts N, 2010 18:27
Postitas Autorestauraator