2. leht 2-st
Re: 3. Raam
Postitatud: 21 Juuni R, 2013 11:46
Postitas Autorestauraator
Teine tagumine külgprofiil vajas samuti lappimist:

Siis kõik raami osad lahustiga puhtaks:
.... ja krunt peale:
Kruntimiseks epo-krunt:
Ja värv:

Re: 3. Raam
Postitatud: 02 Juuli T, 2013 12:09
Postitas Autorestauraator
Re: 3. Raam
Postitatud: 10 Juuli K, 2013 18:59
Postitas Autorestauraator
Kui nüüd esisilla tala on valmis ja paika monteeritud, püüan raami kuidagi jäigemaks muuta. On ju raami parem-vasak pool omavahel praegu ühendatud ainult raami tagaosas oleva toru kaudu. Raam on "vedel". Esisilla tala teeb selle küll pisut jäigemaks, aga mitte piisavalt.
Teen hakatuseks raami keskele jääva kardaani tunneli valmis.
... ja alumine plekk:
Need kaks väikest plekki muutsid raami jäikust oluliselt! Raam ei väändu enam ja oht, et diagonaalsuunas midagi paigast ära läheb, on oluliselt väiksem.

Re: 3. Raam
Postitatud: 11 Juuli N, 2013 11:59
Postitas Autorestauraator
Esisilla vedrustuses kasutatakse hoobamortisaatoreid. Millised õiged amordid on? Pole näinud...
Kasutame selliseid:
Raami külge on vaja valmistada amortisaatori kinnitamiseks vastavad "kõrvad". Neid "kõrvasid" olen näinud igasuguseid. Tehaseraamatus on raamist üks "udupilt"... Seega, tuleb tegutseda oma parema äratundmise järgi!
Valmistasin sellised:
Neid nüüd natuke töödeldes tuli välja midagi sellist:
Tundub nii, et raam hakkab valmis saama.
Kui selle nüüd ära saaks krunditud ja värvi ka peale, võiks hakata suvepuhkusele mõtlema...
