2. leht 2-st
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 14 Märts N, 2013 18:43
Postitas Autorestauraator
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 26 Märts T, 2013 19:47
Postitas Autorestauraator
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 29 Märts R, 2013 18:36
Postitas Autorestauraator
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 07 Aprill P, 2013 14:42
Postitas Autorestauraator
Kokkuliidetult tuleb servad parajaks lõigata. Et lihtsam oleks toimetada, on servades lõhikud sees:
Siis välispiir avaga vastavusse viia ja serva kõrgus õigeks teha:
... siis lõhikud kinni keevitada:
Ja siis jääb veel all nurkades luugi kinnituskohad teha. Luugi hinged on üleval ja alt kinnitub luuk kahe poldi moodi asjaga.

Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 12 Aprill R, 2013 12:25
Postitas Autorestauraator
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 19 Aprill R, 2013 15:28
Postitas Autorestauraator
Need kaks poolt tuleb kokku panna. Kasutasin „vale-valtsi“ tehnikat. Nii tuleb tulemus ilusam, ava ja luugi vahe ühtlasem. Jätan enne värvimist vahed kuue millimeetri laiused:
Sissepoole jätan pleki serva laiuseks kümme millimeetrit:
Alla serva jätsin keskele ava, kust vesi saaks välja joosta:
Selline ta jäi:
Lõplikku viimistlemist siiski teha ei õnnestu, kuna puuduvad pealepandavad hinged ja luugi sulgurid alt servast. Kui need olemas, tuleb luuk paika sättida ja kontrollida üle, kuidas kere ja luugi pinnad kokku jooksevad. Mingi serva pinnimine on siis ilmselt vajalik.
Ah jaa, tagavararatta kinnitus ka:
Nüüd veel kruntimine.
Re: 24. Pakiruumi luuk ja pakiruumi ava serv
Postitatud: 22 Aprill E, 2013 15:57
Postitas Autorestauraator