2. leht 2-st
Re: Kere
Postitatud: 02 Oktoober T, 2012 01:37
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 14 Oktoober P, 2012 20:38
Postitas leevi
Re: Kere
Postitatud: 04 November P, 2012 12:22
Postitas leevi
Pagasiruumi põhi enne bensiinipaagitoru-augu tegemist ja värvimist. Keskmise tugevdus-raua õigesse vormi saamine ei olnud ka kuigi lihtne. Põhja ja pagasiruumi sisu kruntisime-värvisime enne põhja allapanemist ära, sest hiljem ei pääse nurkade taha värvima.
Esiakende-augu alumistest nurkadest jooksevad kapoti alla kaks vee-äravoolu toru, mis olid pea olematuks roostetanud. Pole ka midagi imestada, sest väikese läbimõõduga torudesse koguneb igasugu sodi, mis soodustavad roostetamist. Küllap tegelikult peaks neid torusid aeg-ajalt läbi puhuma, et ummistusi vältida. Need torud tuli loomulikult asendada/teha.
Olemasolevad tagumised stange-kronsteinid olid kõvasti paindunud ja keevitatud, aga kuju saime kätte.
Algul tegime tagumise serva sisse võimalikult väikesed augud, sest me ei tea veel, kas kummist läbiviike kuskilt saada on.
Küsimus suurele ringile siis, kas keegi teab, kust neid saada oleks või midagi, millest neid teha saaks? Välja näevad need sellised, nagu viimasel pildil.
Mart Naagel
Re: Kere
Postitatud: 04 November P, 2012 22:56
Postitas urmet48
Viimase pildi põhjal peaks ette võtma suhteliselt kuluka töö. Nimelt tuleks teha autentne vorm ja vulkaniseerida sellised asjad.
Re: Kere
Postitatud: 16 November R, 2012 21:14
Postitas leevi
Pagasiruumi põhi paigal ja kinni keevitatud.
Tagasilla keskharki ja difrit kattev kaas oli nii pealt kui altpoolt saadud mõlke ja rebendeid täis, aga õnneks vähe keevitatud ja siiski suhteliselt heas korras. Kahjuks unustasin algselt kaanest pilti teha.
Mart Naagel
Re: Kere
Postitatud: 13 Jaanuar E, 2014 22:38
Postitas leevi
Ehitasin kere "grillvardasse", et saaks altpoolt korralikult värvida ja oleks ka mugavam tinapahtlit peale kanda.

Re: Kere
Postitatud: 10 November E, 2014 20:44
Postitas leevi
Kui auto kere on täismetallkonstruktsioon, siis katuse keskosa kannab pidust raam. Igatpidi kumer ja tapitud. Kõrvaloleva masinaga saab mõlema külje tapid samade nurkade alla puurida.

Veel mõned puitdetailid. Peamiselt polstrite kinnitamiseks.

Re: Kere
Postitatud: 26 Märts N, 2015 10:33
Postitas leevi
Nagu selleaegsel autoehitusel tavaks oli, värviti autokere seest ja alt sellise pleekinud musta mattvärviga. Muud tooni kattevärv tuli ainult välispindadele.

Mitmete katsetuste tulemusena õnnestus saavutada rahuldav tulemus nn. pabernööri tegemisel.
Selle "nööri" sisse kinnituvad polstri naelad. Enamus "nöörist" oli siiski taaskasutatav. Poolteise meetri jagu oli vaja uuega asendada

Re: Kere
Postitatud: 10 November T, 2015 15:48
Postitas leevi