2. leht 2-st

Postitatud: 25 Mai K, 2011 21:45
Postitas denis23
Kahjuks see artikkel eksisteerib ainult paberikandjal, täpsemalt, kääridega väljalõigatud ajakirjast ning köidetud mapi külge. Seal on muudki huvitavat.
Map on hetkel auto pagasnikus ning auto on Inglismaal.

Mis oli minu märkuse sisu, see on see, et oma tagasihoidlik kogemus - mida lihtsam, väiksem, levinum on uunikum, seda filigraansemat originaalsust selle omanikud taotlevad.

Näiteks M-72 ja K-750 omanikud oma masinate taastamisel lähtuvad juba totaalsest originaalsusest. K.a. et samasugune detail mida toodeti 30 a. peaks ka õigel aastaarvul toodetud olema. Mõni tahab et ka õhk oleks kummides originaalne.


Samas, mida suurem masin, seda tolerantsem on reeglina suhtumine originaalsusesse. Ja 1955 Century on väga suur ja keeruline masin. Ja sellele ei ole võimalik K-750 nõuded rakendada.

Ja juba ammu-ammu ei langeta need casual muudatused auto väärtust, vaid tõstavad seda. Seda võin ma oma kogemusest üsna kindlalt öelda.
Aga jah - maitsete üle ei vaidle, ning mina ei hakka teisi õpetama mis ja kuidas. Igaühel on omad põhimõtted ja see on tore.

Postitatud: 17 Juuni R, 2011 23:06
Postitas denis23
Esimene trip Eestis. Nõva.

Pilt