2. leht 2-st

Postitatud: 13 Märts P, 2011 20:48
Postitas MAZ
raudpats kirjutas:
MAZ kirjutas:
Mattu kirjutas: CK-4 ehk siis Niva kombain on väga tuttav masin mille kallal on ka kätt harjutatud.
Ma küll kombainide peal kätt harjutanud ei ole, aga kuidagi mulle tundub , et CK4 ei olnud mitte "Niva". CK4 oli see ilma kabiinita, presendist päikesevarjuga. Seejärel tuli CK5 ehk "Niva" ja siis CK6 ehk "Kolos". Absoluutsele tõele ei pretendeeri, aga arvan , et nii see oli.
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4.jpg
http://kombajny.wz.cz/nzm/sk-4_1.jpg
Tean vaid kombaini remondi iseärasusi (ehk siis viidatud mudeli CK5 osas), mudeli erinevustest ja osade vahetatavusest vanema uuema mudeli vahel, ei tea. Aga tundub,et nüüd sain siis ka veidi targemaks sellel alal.

Postitatud: 19 Märts L, 2011 12:27
Postitas MAZ
Pilt
Üks pilt ka ,mul olemas kodanik Raivo Raju Ural-Zis 335M-ist. On ka parem pilt olemas aga see pole avalikus galeriis üleval.

Postitatud: 07 August P, 2011 05:57
Postitas TALUPOEG
On ka minul natuke kodus seda ZIS-i ihu.... leidsin kodukandist täiesti uue karburaatori. Mark K-75. Meie kohaliku spetsialisti onu Raivo sõnul on neid hakanud viimasel ajal hulgaliselt välja ilmuma. No minul on välja tulnud selline esimest korda elus ja asetasin selle kohe riiulisse K-88 kõrvale....


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt