Kuna veebruaris plaanisime Ülo ja Andresega Poola sõitu,siis saigi kõigepealt demonteeritud kõik kroomdetailid ,et need viia Poola kroomimisele.
Seekord jätsin oma auto detailid ühte Warssavi kalvaanika töökotta,olgugi et eelnevalt olen kasutanud Ülo lemmik kalvaanika teenuseid Poznanis.Nüüdseks kõik detailid (ka Al ja silumiinist )kodus ja tööde kvaliteediga väga rahul.
Oktoobris 2015 alustasime auto lahtivõtmist ja vana värvi eemaldamist.Peale liivapritsus käimist tulid välja ka mõned kohad mis vajavad keevitamist.
Pagasiruumikaane tihendi alune renn on vist vajalik täies ulatuses uus teha ja tagavararatta koopa põhi vajab ka uuendamist,veel paar väiksemat auku tuli välja esimestel poritiibadel.
Kere poolest ikkagi üllatavalt hästi säilinud auto, hoolimata oma 68 aastasest vanusest.Enne maalrite kätte sõidutamist tegime ära põhjaaluse ja kerele lasime peale happekrundi .