Selle, juba valmis pleki järgi, oli juhipoolse pleki väljalõikamine juba lihtne.
Nüüd lõikasin akukasti jaoks põrandapleki sisse sobiva ava ja keerasin ava servad umbes 20 millimeetri jagu allapoole:
Esialgne plaan oli, et ärakeeratud liiteserv jääb akukasti sisse:
Aga see lahendus mulle siiski ei meeldinud. Tundus, et kui jätan servad väljapoole, tuleb serv korrektsem:
Liiteserv jäi nüüd allapoole:
Kuna põhjaplekk on millimeetrine, on tehases valmistatud plekkide alla tugevdusribid. Mingil põhjusel on need tehtud selliselt, et millimeetrisest plekist on kanditud nurgik 10x15mm.
Aga, nagu järgnevalt pildilt näha, selline nurgik tugevust eriti ei lisa. Juba esimese pealeastumisega läheb see kõveraks, venib välja....
Otsustasin siin konstruktsiooni natuke muuta, et natuke tugevust ka oleks:
Pealtpoolt jäävad seda tugevdust markeerima punktkeevituse jäljed:
Valmis plekk on esialgu kinnitatud kruvidega:
