Kõigepealt sai puhastusse viidud need meeletult suured tagatiivad et proovida kuidas nad kere külge sobivad.
Tiiva pikkus oli vist 2,75 m, haagis on igatahes kolme meetrine, hea et ära mahtusid.
Nagu näha saab suure liivapritsiga ka 1 mm pleki kahelt poolt puhtaks lasta ilma et mingeid negatiivseid tagajärgi oleks.

Tiib, tagaluuk, sabatükk ja kroomdetail kuidagi auto külge pandud. Kuna originaalsed kinnituskohad olid hävinenud ja üldse kogu see kraam kokku istuda ei tahtnud. Puupakud, pitskurvid, koormarihmad ja muud abivahendid tuli kasutusele võtta et üldse mingi kuju looma hakkaks.
Siin juba mõlemad tiivad küljes ja üldmulje hakkab tekkima. See oli kere tegemise juures üks kõige raskemaid punkte. Kusagilt mingit kindlat pidepunkti võtta ei olnud, kõik tuli kuidagi õhku ehitada ja pidi lõpuks ka kenasti kokku sobima.
Näiteks kroomnurkade kinnitus oli selline:
Selle kõveriku ja raami vahel oli veel hunnik mutreid ja seibi, mis eeskuju sealt võtta on?
Igatahes mingil hetkel sai juba ka detaile "lappima" hakata, vasak tagatiib:
tagatiiva nurk, tuleümbrus.
Nagu ikka, nurgad, servad:
Parempoolse tagatiib ei olnud niivõrd auklikuks roostetanud, kuivõrd korralikult kõveraks mõlgitud ja siis pahtliga taastatud. Peale mõningast proovimist asja parandada loobusin sellest, lihtsam oli see käkerdis sealt ära lõigata ja uus detail teha.