
Igat lappimist loomulikult siin ei kajasta, see võtaks pool serveriruumist.... piirdun vaid huvitavamate kohtade ja muu olulisemaga.
Põranda tegemist alustasin juhi jalgealusest. Omanik oli kusagilt hankinud "margikohased" põhjaplekid, otsustasime neid kasutada. Peale mõningast modifitseerimist hakkasid need ka auto külge sobima.
Siin hakkab midagi juba looma.
Loomulikult vajasid tööd kõikvõimalikud servad.
Valmistada tuli huvitavaid detaile:
ja ka parempoolne sisemine küljekarp täies pikkuses.
Need nurgad tagatiibade -salongi ja pakiruumi ühenduskohas vajasid samuti täies mahus uuendamist.
Peale mõningast kaalumist otsustasin eemaldada ka tagumise istme aluse. Palju oli pisikesi nõelapea suurusi auke, mille täiskeevitamine oleks olnud mõttetu. Samuti oli rooste ennast üsna sügavale sisse söönud...Pleki väljalõikamisel oli pilt juba tavaline...
See tuli kohapeal väikese liivapritsiga puhastada.
Mõningase pusimise järel õnnestus ka uus istmealune välja voolida.
Paika pandud, krunditud. Loomulikult said krundi ja värvikihi selga ka eelmainitud tala ja vastav koht plekil. Sinna ju hiljem ligi ei pääse.
Sellised detailid tuli uued teha:
Tuttav nurk teisel pool
Pea-aegu olemas...
Seestpoolt tuli teha uued mõlema poole kabriokatuselt tuleva vee äravoolukanalid.
Üks paljudest kere kinnituskohtadest raamile.