Tere! Üle pika aja postitan mõned edasiminekud BMW-st.
Parempoolne koobas on samuti koos, tugevdused tagasi küljes ja tagant värvitud:
Edasi sai valmistatud uus aknalaud:
Pagasiruumi põhja tugevdus-kolnurgad:
Siis läks töö tagumise otsa tegemisele, mida on tõenäoliselt mitmete avariide ja ülesehitamiste, samuti roostetanud kohtade väljavahetamiste tagajärjel oluliselt muudetud. Samas võib öelda, et antud isendi "tagumik" on suhteliselt heas korras, võrreldes paljude 326-tega, mida siiani näinud oleme:
Kuna originaal-äärest palju järel ei olnud, pidime terve ääre uue tegema. Riia automuuseumi 326 pealt mõõdetud andmete/jooniste abil paigaldasime tugeva, originaal kumerusi kopeeriva, abirakise, mille peale on lihtsam äärt üles ehitada:
