Raam paigatud, asusin uksi korrastama. Esines kohati pindmist roostet, kuna auto oli õues seisnud peale värvi maha kraapimist. Ju siis oli meistril aur otsa saanud. Uste alumised servad olid OK, tüüpiline 340 viga on aga ukse alumiste hingede kinnituses . Kuna konstruktsioon on lihtsalt nõrk, oli ju alles üle mindud puidu+pleki sindelkonstruktsioonilt täismetallile , siis ukse raskuse all alumised hinged ära vajusidki, eriti suurematel esiustel. Pildil on näha, kuidas ukse katteplekile on hinge kohale volt tekkinud.
Ukseraami pragunenud osad asendasin ja tugevdasin seestpoolt, uksepleki kortsus osa lõikasin välja ja keevitasin uue tüki asemele, sissepoole aga punktisin lisaks suurema kolmnurkse 1,2mm plekist tüki, nii et hinge ligidane plekk on nüüd kahekordne, mis koos ukseraami tugevdamisega peaks välistama ukse allavajumise.
Teine nõrk koht 340 uksel on ukseluku ümbrus, mis oli mitmes suunas pragunenud, samuti oli suuremaks kulunud lukukeele pesa. Ka siin sai vigastatud ukseraami osa välja vahetatud, samuti lisatud luku kinnituseks tahapoole lisapolt. Ka lukud ise olid kulunud ja vajasid tohterdamist.
Uste ja muude nurgataguste kruntimiseks -värvimiseks kasutan selleks kohandatud püstolit, mille pikk toru pihustab varvi külgedele ja tulemusega võib igati rahule jääda.
Tervitab Enno Öövel.