1. leht 1-st
Kere
Postitatud: 31 Jaanuar T, 2012 22:34
Postitas leevi
Auto on mõni aasta tagasi USA-st toodud. Ilmselt olid taastamistööd seal kunagi pooleli jäänud. Käiguosa oli peaaegu valmis, aga kere värvimata. Praegune omanik võttis auto lahti ja tõi kere ja raami meie töökotta. Kuna Ameerika seppade töökvaliteet ei olnud rahuldaval tasemel, siis tuleb kogu sealne töö ümber teha.
Suuremad pildid asuvad Veterantehnika OÜ kodulehel:
http://www.veterantehnika.ee
Re: Kere
Postitatud: 01 Veebruar K, 2012 00:55
Postitas leevi
Näide USA-s tehtud keretöödest. Kogu sealne tegemine tuleb nüüd välja lõigata ja uuesti teha:
Praktiliselt kõik pinnad, mis poritiibadega kokku puutuvad lähevad vahetamisele:
Inglismaalt tellitud uued kerepaneelid ei sobi ükski otse külge ilma ümbertegemata:

Re: Kere
Postitatud: 15 Veebruar K, 2012 00:17
Postitas leevi
Küljekarbi uus siseserv:
Küljekarbid said ka seest krunditud:
Karbid on vahetatud. Samuti uksepostide alumised otsad:
Eesmiste uksepostide ülemised otsad tuli ka uued teha:
Väljalõigatud vasaku tagalaterna kinnituskoht...
...ja uus tükk asemele:

Re: Kere
Postitatud: 02 Märts R, 2012 00:40
Postitas leevi
Tagavaraosana valmistatud uus esipaneel on välimuselt ilus ja sile, aga külgesobitamine võttis mitu päeva aega. Ainus koht, mis hästi istus oli kapotipoolne serv. Muud kohad tuli ümber vormida:
B-piilari alumiste otste vahetamine:
Küljekarbid on kahekordsed. Enne välimiste paigaldamist värvisime sisemised pinnad üle:
Välimised küljekarbid paigas:
Kõikide tiibade alumised ääred said samuti vahetatud:
Pärast sobitamist on ka B-piilari katted oma koha leidnud:
Samuti esimeste tiibade logarid:

Re: Kere
Postitatud: 21 Märts K, 2012 13:45
Postitas leevi
Kui kere on raami peal, siis jääb üksjagu pisemaid asju tegemata ja pooleli, kuna ei pääse ligi. Nüüd tagurpidi keerates saab need asjad ära teha.
Vaheseina plaat.
A-piilari serv.
Katusekonstruktsiooni kinnituskoht.
Teine pool veel tegemata.
Pagasiruumi põhja serv. Kortsud originaalplekil on tehase poolt ja jäävad silumata.
Suurema aku mahutamiseks oli keegi kere servast juurdelõike teinud.

Re: Kere
Postitatud: 01 Aprill P, 2012 21:17
Postitas leevi
Vaade enne uue põhja tegemist.

Keskmine tükk

Päris ühes tükis uue detaili tegemine on küll võimalik, aga ajakulu selle juures läheks ebamõistlikult suureks.

Põhi valmis.

Re: Kere
Postitatud: 01 Mai T, 2012 16:47
Postitas leevi
Lävekarbi siseserva vahetamine. Punasega märge, et ots on altpoolt veel keevitamata.
Peale ukse alumiiniumist kattepleki eemaldamist ja raami liivapritsiga töötlemist selgus, et alumine serv tuleb siiski välja vahetada.
Uus serv.
Kapott on peale puhastamist uuesti kokkuvaltsitud ja lahtimurdunud servad ülekeevitatud

Re: Kere
Postitatud: 28 Juuni N, 2012 01:03
Postitas leevi
Esipõlle sobitades selgus, et ninaplekk tuleb ümber teha. Iluvõre ava sai algul kapoti servast lähtuvalt paika mõõdetud. Põlle tarbeks tuli iluvõre ava alumist serva ca 15mm allapoole lasta.
Kiil on vahele keevitatud.
Stange ka paigas
Kesktunnel.
Servad on kogu perimeetri ulatuses vahetatud.

Re: Kere
Postitatud: 01 Juuli P, 2012 22:47
Postitas leevi
Pagasiruumi luuk sai uue kattepleki. Uus, alumiiniumist katteplekk on Moss´ist tellitud. Võrreldes samast firmast tellitud ukseplekiga sobis see lausa suurepäraselt.

Re: Kere
Postitatud: 29 Juuli P, 2012 21:52
Postitas leevi
Transpordi tarbeks tegin kerge käru alla. Seega on antud projekt sealmaal, et maalrid saavad hakata oma tööd tegema. Seda aga kusagil mujal, ühes teises töökojas. Kas siinses foorumis seda ka näha saab ei oska ma õelda. Loodan, et saab. Soovin, et auto omanikul ikka kõik hästi läheks ja kunagi me teda sellega sõitu nautimas näeksime.
