Kui tööd muutuvasd keerulisemaks, on tööseisakud ühel või teisel põhjusel lihtsad tekkima. Siis aitab see, et võtad jälle kuskilt otsast uue töö ette. Nii nüüdki, kui esiotsa tükid puhastuses on, võtsin ette kesktala:
Rooste on selle kallal tugevalt ragistanud. Oma osa on andnud ka omaaegsed remondimehed.
Palju sellest talast alles ei jää, vast siiski keskmine kardaanikaar. Aga seegi tuleb lahti võtta ja seest ära puhastada.
Siin kaar juba peale remonti:
Sirged osad ja otsad ka ja hakkabki looma:
11. Kesktala, kardaanitunnel ja põrand
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Põhjal on puudu tugevdused, need tulevad põhja alla. Ühed on vajalikud istmete kinnitamiseks, teine tagaistuja jalgealuse tugevdamiseks. Millimeetrine plekk ju muidu venib kiirelt välja.
Tugevduste tegemine ootas, millal põrand jälle üles võetakse. Nüüd oli paras aeg, vaja raam ja muu kraam ära värvida. Muidu kipuvad rooste minema, suvel ju õhk niiske!
Pealtpoolt on näha ainult punktkeevituse jäljed.
Alt:
Lähivaates on profiilid erinevad:
Tugevduste tegemine ootas, millal põrand jälle üles võetakse. Nüüd oli paras aeg, vaja raam ja muu kraam ära värvida. Muidu kipuvad rooste minema, suvel ju õhk niiske!
Pealtpoolt on näha ainult punktkeevituse jäljed.
Alt:
Lähivaates on profiilid erinevad: