Postitatud: 04 Jaanuar P, 2009 18:35
K1A on küll huvitav asi. Ei tea mida see peaks tähendama? Kui põhimudel oli margiga K-1V, lisaks K-1B, K-1G ja lõpuks K1D. K ilmselt Kiiev, V võiks midagi veloga seotud olla? Oleks põhimudel olnud K-1B siis oleks võinud arvata, et K-1A-st sujuvalt üle mindud aga vene tähestiku loogika A, B, V, G jne. Nagu meeles, et vähemalt esialgu Kiievi mootorrattatehas ide K-1V-le jt.-le mootoreid ei teinud, tulid kusagilt mujalt. Kus kohast? Vb K1A seotud mootori margiga/tootjaga või lihtsalt karteripoole det. tähisega?
Teema kohalt . tundub, et veljed ikka originaalid F&S, siis ka ilmselt tagumine rumm originaal. Kas sellel pole 2-kohalist väljalaske aastaarvu nagu jalgratta tagarummul. Saaks kindlust väljalaskeaasta kohalt. Proovisin otsida seda väljalaskeaastate/ raaminr. asja, kusagil netis olemas mingi 100 lk teemat, ise ka üht-teist välja trükkinud kunagi aga ei leia üles.
Kodara keermete rullimise teema jällegi huvitav, vene riistu müüvatest poodidest võiks katsuda tellida, ilmselt oleks kõige soodsam. Tallinnas Kepstomis ? või kuidas oleks õige isegi oli mingeid keermerulle aga mite sobivaid mõõte aga ilmselt saaks asja arendada nende kaudu, oleks ka ise huvitatud mitmetest mõõtudest.
Teema kohalt . tundub, et veljed ikka originaalid F&S, siis ka ilmselt tagumine rumm originaal. Kas sellel pole 2-kohalist väljalaske aastaarvu nagu jalgratta tagarummul. Saaks kindlust väljalaskeaasta kohalt. Proovisin otsida seda väljalaskeaastate/ raaminr. asja, kusagil netis olemas mingi 100 lk teemat, ise ka üht-teist välja trükkinud kunagi aga ei leia üles.
Kodara keermete rullimise teema jällegi huvitav, vene riistu müüvatest poodidest võiks katsuda tellida, ilmselt oleks kõige soodsam. Tallinnas Kepstomis ? või kuidas oleks õige isegi oli mingeid keermerulle aga mite sobivaid mõõte aga ilmselt saaks asja arendada nende kaudu, oleks ka ise huvitatud mitmetest mõõtudest.