Autor |
Sõnum |
rudolf
Uus kasutaja
Liitunud: 24 November Laupäev, 2012 10:14 Postitusi: 20
|
Tere. Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi. Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.
Tänan vastamast.Rudolf
|
06 Detsember Laupäev, 2014 09:53 |
|
 |
Autorestauraator
VVK liige
Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00 Postitusi: 2949 Asukoht: Tallinn, Merivälja
|
rudolf kirjutas: Tere. Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi. Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.
Tänan vastamast.Rudolf Sellist plokki saaks taastada silindrite hülssimisega. Silinder treitakse suuremasse läbimõõtu; valmistatakse sobivast materjalist hülss ja pressitakse sisse. Siis töödeldakse silindri pind vajalikku mõõtu. Kes teeb? Tõukuri meestega võiks rääkida... http://www.toukur.ee/
_________________Terv. Märt Aarne autorestauraator@gmail.comHomepage: Autorestauraator
|
06 Detsember Laupäev, 2014 10:04 |
|
 |
alopex
VVK liige
Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00 Postitusi: 436 Asukoht: Viljandi
|
Tere. Pildi järgi on vigastus üpris sügav. Hülssimine üpris küsitav,sest veesärk võib ju suht lähedal olla ja kui see kahjustada saab,kas siis jääb vesi pidama.Võiks vaadata ringi ja ehk on võimalik leida kahjustamata mootoriplokk. Neid plokke on ka müügiks, hind on küll äge ja eks risk ole osta ka http://fredericfriedrichs.de/de/EMW-340/Motorblock.html
_________________ Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
|
06 Detsember Laupäev, 2014 11:04 |
|
 |
TALUPOEG
VVK sõber
Liitunud: 23 Aprill Reede, 2010 23:00 Postitusi: 181
|
Omal sama mure olnud ja abi olen saanud Viljandi ligidalt. Tel. 52 17 75neli. T.
|
07 Detsember Pühapäev, 2014 22:22 |
|
 |
Mufff
Uus kasutaja
Liitunud: 22 Veebruar Teisipäev, 2011 00:00 Postitusi: 24
|
Seda viga kannatab hülssida küll. Kõigepealt otsi sobivas mõõdus hülss. Kui on oht veesärki sisse lõigata, siis võib otsida õhukese seinaga hülsi. Olen lasknud selliselt hülssida 1938 aasta Buick'i R8 mootori ühe silindri. Kui kõik muu on korralik, siis uut plokki pole minu nägemuses mõtet osta.
|
09 Detsember Teisipäev, 2014 23:51 |
|
 |
TALUPOEG
VVK sõber
Liitunud: 23 Aprill Reede, 2010 23:00 Postitusi: 181
|
Ja üks võimalus on veel. Kahjuks ei oska silmaga pildilt vaadates hinnata,kui sügav on soon. Võib katsetada ka remontmõõdus kolbidega....kui välja annab. Tuleks ennem treida mingi mõõt sisse ja eks siis näeb,kas tasub hülssida või võimalusel sobiv remontmõõdus kolb otsida. T.
|
14 Detsember Pühapäev, 2014 18:09 |
|
 |
Mattu
Uus kasutaja
Liitunud: 25 Veebruar Kolmapäev, 2009 00:00 Postitusi: 69 Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
|
Kas keegi viitsiks selgitada, et mida see veesärk hülsi taga segab? Puuritakse vana välja, kui vaja siis sõna otseses mõttes viimseni välja ja pressitakse uus sisse. Kui see täpne on, siis mis seal ja kuhu lekib?
_________________ Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.
|
11 Jaanuar Pühapäev, 2015 14:07 |
|
 |
alopex
VVK liige
Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00 Postitusi: 436 Asukoht: Viljandi
|
Minu "hirm" on selles, et veesärk ei jää pidama. Soojuse ja jahtumise tagajärjel kehad kas paisuvad või tõmbuvad kokku ja mõne aja pärast hakkab vett karterisse sattuma. Kogemus küll puudub, aga kahtlus on. Kas see on põhjendatud, oskaksid öelda ehk need, kes selle tööga igapäevaselt tegelevad.
_________________ Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
|
11 Jaanuar Pühapäev, 2015 18:54 |
|
|