Esiots
Esiots
Enne eesmiste uste tegemise jätkamist otsustasin lappida 50 aasta jooksul tekitatud auke.Katusel oli antenniauk, siis aknapesu pritsimise auk ja muidugi mitmeid puuritud auke millegi kinnitamiseks. Sellel pildil oli selles augus soojendusradikas, sest selle autoga sõideti ka talvel ja sooja pidi ju kuskilt saama.
Mõned kohad olid nii kõverad, pragulised ja lömmist, et otstarbekam oli vahetada juba suurem tükk.
Keevitada vertikaalselt on kehvavõitu ja pärast kruntimist on näha üpris tugevalt keevisõmblut. Eks üritan seda kohta haamriga nõks siluda.
Mõned kohad olid nii kõverad, pragulised ja lömmist, et otstarbekam oli vahetada juba suurem tükk.
Keevitada vertikaalselt on kehvavõitu ja pärast kruntimist on näha üpris tugevalt keevisõmblut. Eks üritan seda kohta haamriga nõks siluda.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Külejeplekkide see osa, mis on vastu raami on vaja välja vahetada
Ega seda tööd väga mugav teha pole. Sisemine plekk on teatud süvenditega ja pealmine
katteplekk segab ka keevitamist ja lihvimist.
Mootoriruumi küljeplekid on ka lihtsam uus teha, kui vana parandama hakata.
Ega seda tööd väga mugav teha pole. Sisemine plekk on teatud süvenditega ja pealmine
katteplekk segab ka keevitamist ja lihvimist.
Mootoriruumi küljeplekid on ka lihtsam uus teha, kui vana parandama hakata.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Eesmisi poritiibasi saab paika sättida siis, kui mootoriruumi küljeplekid paigas on. BMW poritiib toetub mootoriruumi küljeplekile.
Samuti peab jälgima , et poritiiva kaar ja esimese ukse pauna kaar omavahel sobiksid. Selleks tuleb korda teha mootoriruumi küljeplekid.
Ka siin ei ole roosteuss plekile armu andnud . Kui palju vanast alles jääb, selgub siis kui plekid liivapritsist tagasi tulevad.
Samuti ninaosa tuleb lahti harutada ja puhastusse viia.
Samuti peab jälgima , et poritiiva kaar ja esimese ukse pauna kaar omavahel sobiksid. Selleks tuleb korda teha mootoriruumi küljeplekid.
Ka siin ei ole roosteuss plekile armu andnud . Kui palju vanast alles jääb, selgub siis kui plekid liivapritsist tagasi tulevad.
Samuti ninaosa tuleb lahti harutada ja puhastusse viia.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Liivapritsist siis need neli juppi tagasi. Tööraha küsiti 20.-€
Nende mootoriruumi küljeplekkide alumine osa ja külje servad peab uued tegema.
Nüüd on olemas serv, kuhu küleplekid kinnitada.
Nende mootoriruumi küljeplekkide alumine osa ja külje servad peab uued tegema.
Nüüd on olemas serv, kuhu küleplekid kinnitada.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Mootoriruumi küljeplekkide peale toetuvad poritiivad. Kõigepealt eemaldasin vanad servad ja asendasin need uuega.
Mõned kohad on ikka üpris hõredad ja lihtsam on asendad juba suurem tükk. Alumise otsa teen esialgu nii, et hiljem saaks kõrgust rihtida.
Mõned kohad on ikka üpris hõredad ja lihtsam on asendad juba suurem tükk. Alumise otsa teen esialgu nii, et hiljem saaks kõrgust rihtida.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Mootoriruumi plekil on selline õnarus. Esirataste pööramisel võib sinna ulatuda esiratas. Igatahes minu autol esiratas sinna ei ulatu.
Võib-olla mõnedel vanematel mudelitel on see vajalik. Samas ei tahtnud seda õnarust ka ära likvideerid (ikkagi originaal) ,
kuigi see oleks olnud lihtsam variant. Sai siis mõeldud nii ja naa ja ühel hetkel tuli siis mõte, et korstnapühkijatel on tuhakulp
enam-vähem sellise kujuga. Ostsin siis kaks sellist kausikest.
Neid kausikesi üritasin siis venitada natuke suuremaks kuulitõukajate kuuli kasutades.
Lõpptulemus on rahuldav. Nüüd krundi alla ja ühtlasi teist poolt ka tegema.
Võib-olla mõnedel vanematel mudelitel on see vajalik. Samas ei tahtnud seda õnarust ka ära likvideerid (ikkagi originaal) ,
kuigi see oleks olnud lihtsam variant. Sai siis mõeldud nii ja naa ja ühel hetkel tuli siis mõte, et korstnapühkijatel on tuhakulp
enam-vähem sellise kujuga. Ostsin siis kaks sellist kausikest.
Neid kausikesi üritasin siis venitada natuke suuremaks kuulitõukajate kuuli kasutades.
Lõpptulemus on rahuldav. Nüüd krundi alla ja ühtlasi teist poolt ka tegema.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Mootoriruumi küljeplekid on remonditud ja ka krunditud.
Ninaosa plekid lasin haaveldada ikka Viljandi Metallis. Kolme pleki haaveldus läks maksma 15.60 €
Eelmised plekid lasin teha liivapritsis ja probleem selles, et lähevad kähku rooste. Haaveldatud plekk
võib vabalt aasta garaažis olla ja rooste ei lähe. Juhipoolene uks mul veel tegemata ning haaveldatuna
on seisnud aasta ja siiani metall puhas.
Parmpoolne mootoriruumi plekk paigas. Esialgu kruvidega , sest täpne kõrgus selgub kui poritiiba hakkan paika sättima.
Vaade seestpoolt.
Vasakpoolne külg on kehvake. Pärist tükk aega mõtlesin, mida võtta või mida jätta.
Otsustasin enamuse välja lõigata ja nende jäänuste järgi uued teha.
Tasapisi vahetan vana ja väsanud metalli uuega.
Ninaosa plekid lasin haaveldada ikka Viljandi Metallis. Kolme pleki haaveldus läks maksma 15.60 €
Eelmised plekid lasin teha liivapritsis ja probleem selles, et lähevad kähku rooste. Haaveldatud plekk
võib vabalt aasta garaažis olla ja rooste ei lähe. Juhipoolene uks mul veel tegemata ning haaveldatuna
on seisnud aasta ja siiani metall puhas.
Parmpoolne mootoriruumi plekk paigas. Esialgu kruvidega , sest täpne kõrgus selgub kui poritiiba hakkan paika sättima.
Vaade seestpoolt.
Vasakpoolne külg on kehvake. Pärist tükk aega mõtlesin, mida võtta või mida jätta.
Otsustasin enamuse välja lõigata ja nende jäänuste järgi uued teha.
Tasapisi vahetan vana ja väsanud metalli uuega.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Kui ka nädalas päeva-kaks jõuad garaaži minna, siis ikka natukese haaval edeneb ka.
Auklik osa uue vastu vahetatud. Peab ütlema, et palju lihtsam oli seda poolt teha,
sest remonditav detail oli töölaua peal ja seal hea keevitada ja painutada.
Auklik osa uue vastu vahetatud. Peab ütlema, et palju lihtsam oli seda poolt teha,
sest remonditav detail oli töölaua peal ja seal hea keevitada ja painutada.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Vasakpoolne mootoriruumi plekk paigas. Samuti kruvidega, et oleks reguleerimisvõimalus.
Nina mõlemad küljeplekid remonditud ja ka paika sätitud.
Ninaosa alumine pool näeb väga räsitud välja. Keerutasin seda tükka aega käes, et mismoodi teha.
Otsustasin põhja alles jätta, ning küled ja esiosa uued teha. Põhjaosa servad tahavad ka uuendamist.
Päeva lõpuks oli esiosa valmis ja küljed ka uuendatud. Veel vaja teha roolilati jaoks avad ja ka kinnitamiseks augud.
Nina mõlemad küljeplekid remonditud ja ka paika sätitud.
Ninaosa alumine pool näeb väga räsitud välja. Keerutasin seda tükka aega käes, et mismoodi teha.
Otsustasin põhja alles jätta, ning küled ja esiosa uued teha. Põhjaosa servad tahavad ka uuendamist.
Päeva lõpuks oli esiosa valmis ja küljed ka uuendatud. Veel vaja teha roolilati jaoks avad ja ka kinnitamiseks augud.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Re: Esiots
Põhjavann on krunditud ja oma kohale kinnitatud.
Tõin pööningult alla ka esimese poritiiva ja panin siis oma kohale. Tööd saab sellega olema piisavalt.
Esimese asjana viin ta haaveldusse ja siis saab näha . . .
Poritiiva servad on kunagisel nõukaajal taastatud EPO liimi ja klaasriidega.
Tõin pööningult alla ka esimese poritiiva ja panin siis oma kohale. Tööd saab sellega olema piisavalt.
Esimese asjana viin ta haaveldusse ja siis saab näha . . .
Poritiiva servad on kunagisel nõukaajal taastatud EPO liimi ja klaasriidega.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340