Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 19 Oktoober Laupäev, 2019 15:47



Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 Esiots 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Enne eesmiste uste tegemise jätkamist otsustasin lappida 50 aasta jooksul tekitatud auke.Katusel oli antenniauk, siis aknapesu pritsimise auk ja muidugi mitmeid puuritud auke millegi kinnitamiseks. Sellel pildil oli selles augus soojendusradikas, sest selle autoga sõideti ka talvel ja sooja pidi ju kuskilt saama.

Pilt

Mõned kohad olid nii kõverad, pragulised ja lömmist, et otstarbekam oli vahetada juba suurem tükk.

Pilt

Keevitada vertikaalselt on kehvavõitu ja pärast kruntimist on näha üpris tugevalt keevisõmblut. Eks üritan seda kohta haamriga nõks siluda.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


23 Jaanuar Esmaspäev, 2012 21:55
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Külejeplekkide see osa, mis on vastu raami on vaja välja vahetada

Pilt

Ega seda tööd väga mugav teha pole. Sisemine plekk on teatud süvenditega ja pealmine
katteplekk segab ka keevitamist ja lihvimist.

Pilt

Mootoriruumi küljeplekid on ka lihtsam uus teha, kui vana parandama hakata.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


22 Aprill Pühapäev, 2012 15:02
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Eesmisi poritiibasi saab paika sättida siis, kui mootoriruumi küljeplekid paigas on. BMW poritiib toetub mootoriruumi küljeplekile.
Samuti peab jälgima , et poritiiva kaar ja esimese ukse pauna kaar omavahel sobiksid. Selleks tuleb korda teha mootoriruumi küljeplekid.

Pilt

Ka siin ei ole roosteuss plekile armu andnud . Kui palju vanast alles jääb, selgub siis kui plekid liivapritsist tagasi tulevad.

Pilt

Samuti ninaosa tuleb lahti harutada ja puhastusse viia.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


04 Mai Reede, 2012 16:55
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Liivapritsist siis need neli juppi tagasi. Tööraha küsiti 20.-€

Pilt

Nende mootoriruumi küljeplekkide alumine osa ja külje servad peab uued tegema.

Pilt

Nüüd on olemas serv, kuhu küleplekid kinnitada.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


18 Mai Reede, 2012 16:10
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Mootoriruumi küljeplekkide peale toetuvad poritiivad. Kõigepealt eemaldasin vanad servad ja asendasin need uuega.

Pilt

Mõned kohad on ikka üpris hõredad ja lihtsam on asendad juba suurem tükk. Alumise otsa teen esialgu nii, et hiljem saaks kõrgust rihtida.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


01 September Laupäev, 2012 12:58
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Mootoriruumi plekil on selline õnarus. Esirataste pööramisel võib sinna ulatuda esiratas. Igatahes minu autol esiratas sinna ei ulatu.
Võib-olla mõnedel vanematel mudelitel on see vajalik. Samas ei tahtnud seda õnarust ka ära likvideerid (ikkagi originaal) ,
kuigi see oleks olnud lihtsam variant. Sai siis mõeldud nii ja naa ja ühel hetkel tuli siis mõte, et korstnapühkijatel on tuhakulp
enam-vähem sellise kujuga. Ostsin siis kaks sellist kausikest.

Pilt

Neid kausikesi üritasin siis venitada natuke suuremaks kuulitõukajate kuuli kasutades.

Pilt

Lõpptulemus on rahuldav. Nüüd krundi alla ja ühtlasi teist poolt ka tegema.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


21 September Reede, 2012 17:17
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Mootoriruumi küljeplekid on remonditud ja ka krunditud.

Pilt

Ninaosa plekid lasin haaveldada ikka Viljandi Metallis. Kolme pleki haaveldus läks maksma 15.60 €
Eelmised plekid lasin teha liivapritsis ja probleem selles, et lähevad kähku rooste. Haaveldatud plekk
võib vabalt aasta garaažis olla ja rooste ei lähe. Juhipoolene uks mul veel tegemata ning haaveldatuna
on seisnud aasta ja siiani metall puhas.

Pilt

Parmpoolne mootoriruumi plekk paigas. Esialgu kruvidega , sest täpne kõrgus selgub kui poritiiba hakkan paika sättima.

Pilt

Vaade seestpoolt.

Pilt

Vasakpoolne külg on kehvake. Pärist tükk aega mõtlesin, mida võtta või mida jätta.

Pilt

Otsustasin enamuse välja lõigata ja nende jäänuste järgi uued teha.

Pilt

Tasapisi vahetan vana ja väsanud metalli uuega.

Pilt


Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


05 Oktoober Reede, 2012 19:39
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Kui ka nädalas päeva-kaks jõuad garaaži minna, siis ikka natukese haaval edeneb ka.
Auklik osa uue vastu vahetatud. Peab ütlema, et palju lihtsam oli seda poolt teha,
sest remonditav detail oli töölaua peal ja seal hea keevitada ja painutada.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


14 Oktoober Pühapäev, 2012 16:47
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Vasakpoolne mootoriruumi plekk paigas. Samuti kruvidega, et oleks reguleerimisvõimalus.

Pilt

Nina mõlemad küljeplekid remonditud ja ka paika sätitud.

Pilt

Ninaosa alumine pool näeb väga räsitud välja. Keerutasin seda tükka aega käes, et mismoodi teha.

Pilt

Pilt

Otsustasin põhja alles jätta, ning küled ja esiosa uued teha. Põhjaosa servad tahavad ka uuendamist.

Pilt

Päeva lõpuks oli esiosa valmis ja küljed ka uuendatud. Veel vaja teha roolilati jaoks avad ja ka kinnitamiseks augud.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


27 Oktoober Laupäev, 2012 20:23
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 430
Asukoht: Viljandi
Põhjavann on krunditud ja oma kohale kinnitatud.

Pilt

Tõin pööningult alla ka esimese poritiiva ja panin siis oma kohale. Tööd saab sellega olema piisavalt.
Esimese asjana viin ta haaveldusse ja siis saab näha . . .

Pilt

Poritiiva servad on kunagisel nõukaajal taastatud EPO liimi ja klaasriidega.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


05 November Esmaspäev, 2012 11:21
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9