|
1. leht 1-st
|
[ 6 postitust ] |
|
Algus - uue raami tegemine
Autor |
Sõnum |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Tere foorumlased!
Alustasin uue projektiga, Bmw 326, 1938 aasta väljalase. Auto on korduvalt erinevate seppade poolt üle keevitatud, kuid õnneks ei ole midagi küljest ära lõigatud ja originaal "pitskardinad" on raami osas arheoloogilise töö tulemusena väljapuhastatavad. Konsulteerides auto omanikuga otsustasime alustada auto taastamist uue raami tegemisega.
Tehnika poolest on auto suures osas originaalis, aga kereosas on torpeedo täiesti ümberehitatud.
Uue raami ehitamiseks tegime esmalt rakise, mis fikseerib ära strateegilised mõõdud.
"Kultuurikihtide" eemaldamise tulemusena selgus, et originaalraam on nii palju säilinud et mõõdud oli võimalik kätte saada.
Tagumine poolraam
Raami tagaosa hakkab oma õiget kuju saama.
Viimati muutis leevi, 08 Detsember Neljapäev, 2011 12:13, muudetud 2 korda kokku.
|
14 August Pühapäev, 2011 14:02 |
|
 |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Uus kardaanitunnel tagumises põiktalas ja õõtshargi kinnitus. M-6 D-mutrid saavad ka järjest paika. Hiljem neid lisada on peaaegu võimatu."
Käsipiduri trossi läbiviigu serva tegemine.
Serv pressitud. Raami pikitala teenindus või vaatlusava selle kõrval.
Keskmine põiktala valmis, aga paigaldamata.
Viimati muutis leevi, 08 Detsember Neljapäev, 2011 12:12, muudetud 2 korda kokku.
|
04 September Pühapäev, 2011 12:28 |
|
 |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Põiktalad paigaldatud, aga veel keevitamata.
Valik abirakiseid raami tegemiseks.
Viimati muutis leevi, 08 Detsember Neljapäev, 2011 12:11, muudetud 1 kord kokku.
|
09 September Reede, 2011 17:47 |
|
 |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Veel üks sisevaade, mida pärast enam ei näe.
Raam on kokkukeevitatud. Paigaldamata on veel välimised plaadid.
Olin üsna kindel, et põhi peab olema samasuguse "päikesemustriga" nagu 340. Aga ei olnud. Käisin nadalavahetusel Riia muuseumis vaatamas 326-te, mis on peaaegu 100% säilinud ja väidetavalt vaid 11tuhat sõitnud. Sellel oli sile põhi, nagu ka koopial nüüd näha võib.
Viimati muutis leevi, 08 Detsember Neljapäev, 2011 12:11, muudetud 2 korda kokku.
|
02 Oktoober Pühapäev, 2011 22:57 |
|
 |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Raam on valmis
Viimati muutis leevi, 08 Detsember Neljapäev, 2011 12:10, muudetud 1 kord kokku.
|
02 Oktoober Pühapäev, 2011 23:02 |
|
 |
leevi
VVK liige
Liitunud: 03 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 172 Asukoht: Saaremaa
|
Tagaistme alune põhi
Põhi pealtpoolt
Rakis põhja pressimiseks
|
23 November Kolmapäev, 2011 10:04 |
|
|
|
1. leht 1-st
|
[ 6 postitust ] |
|
Kes on foorumil |
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist |
|
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid
|
|