Mesi Valerii,
valerts@hot.ee , +3725014264, Tallinn
Lincoln Zephyr Business-coupe, 1938, restaureerimisel
Lincoln Zephyr Convertible Coupe, 1938, romu
Chevrolet Corvette Stingray, 1974, restaureeritud
Mesikäpp Ott,Tallinn,Laagri +372 5014825
Ford Y 1934, A055 ,Autoregistris, taastatud
Muda Heiki/heiki,
heikimuda@hot.eeDKW Luxus 200, 1929.a., sõidukorras
DKW E 200, 1928.a., taastamisel
Mäesalu Siim/siimlane,
siim@sonicmedia.eeMotorkuli FV-60 1967 - taastamisel
Pannonia T1 '1962 - restaureeritud
Pannonia de Lux TLB '1961 - restaureeritud
Pannonia de Lux TLF '1958 romu
Pannonia de Lux TLF '1959 romu
Pannonia T1 '1964 romu
Pannonia T5 '1968 romu
Pannonia T5 1966 romu
Pannonia T5 1969 romu
Pannonia T5 1971 romu
White T9 1966 romu
White T9 '1965 romu
White T8 ' 1966 romu
Naagel Leevi/leevi,
leevi.naagel@gmail.com Studebaker US-6 1943. a. vl. 95% ulatuses komplektne. Taastamine pooleli. Käiguosa taastatud
Henschel 33D1 1938 a. vl. 60% ulatuses komplektne. Taastamist ei ole alustanud. Auto on lahti võetud
Delahaye 1932-1940 a. vl. Bussi alus. Käiguosa 85% ulatuses komplektne. Kere puudub
Praust Valdo/valdo,
mois@mois.ee, Kehra, +372 514 3262
Brasier, ca 1909, raaminumber 2-223 (tehasesildil), olemas jäänused - raam, käivitusvänt, pedaalid ja tagavedrud, pole eriti lootust rohkemat leida
GAZ-M-20 "Pobeda", 1949, 29 ZFC, taastamistööd pooleli
GAZ-51A, 1958, pole arvel, taastamise ootel, komplekteerimisel
I´-350, 1948, pole arvel, taastamise ootel (tegelikult on olemas hulk osi, peaks olema terve ratta jagu)
M-1-A "Moskva", 1948, pole arvel (ja pole kunagi olnud arvel, olemas tehasepass), osalt taastatud, ootab tööde jätkamist kunagi
K-1-B "Kievljanin", 1949, pole arvel, taastamise ootel, komplektne
Wanderer 98 ccm, 1940, taastamise ootel, komplekteerimisel (mõned detailid veel puudu)
DKW Sport-250, 1937, komplekteerimisel, restaureerimise ootel (puudu elektrikarp, algne tagatuli, karburaator, esitule optiline element, kütusekraan)
Riga-1, 1963, Jawa mootoriga, komplektne, säilinud algsena
Riga-3, 1965, peaaegu komplektne (oli poisikesepõlve sõiduvahend 20.a. tagasi, viimased 15.a. konserveeritud)
Jalgratas Mifa 1929 abimootoriga ÖWA ca 1930, restaureerimise ootel, komplekteerimisel (puuduvad ÖWA kütusepaak, heeblid, summuti, trossid ja esiporilaud, muu olemas)
jalgratta abimootor JLO-F-60, 1939, restaureerimisel
jalgratta abimootor Cyclemaster 1949, restureerimise ootel, komplekteerimisel (puudu karburaartor ja kaitseplekk)
jalgratas Standard 1948, abimootoriga Irtõ¨ 1952, resrtaureeritud, deponeeritud Kurtna Mootorrattamuuseumisse
jalgratas Riga-16 1958 abimootoriga D4 1958, restaureeritud, deponeeritud Kurtna Mootorrattamuuseumisse
abimootoriga jalgratas V-901, 1961, peaaegu komplektne, hädapäraselt korrastatud, deponeeritud Kurtna Mootorrattamuuseumisse
abimootoriga jalgratas V-902, ca 1959, peaaegu komplektne, restaureerimise ootel
abimootoriga jalgratas Gauja, 1963, restaureeritud, deponeeritud Kurtna Mootorrattamuuseumisse
jalgratta abimootor MAW, ca 1954, komplektne, restaureerimise ootel
Jalgrattaid saaks siia otsa mingi 150-200se nimekirja kindlasti, need põhiline, millele pühendunud olen.
Raudvee Argo/argo1974,
argo1974@hot.eeJawa 350-360 (1972), originaal, sőidukorras
Jawa 350-360 (1964-1974, 13 tk), neist 3 sőidukorras
Jawa 634-6 Oilmaster (1984), mittesőitev
Kawasaki H1 500 (1969), sőidukorras
Suzuki T500K (1973), restaureeritud
Suzuki T500K (1973, 3 tk), mittesőitvad
Yamaha TX750 (1973), restaureerimisel
Riisenberg Tarmo/Aspelund,
rederev@online.ee , +3725109124
M-72 (1956), sõidukorras, restaureerimata
M-72N (1958) osadena, restaureerimata
Jawa-175 (1960) osadena, restaureerimata
Jawa-250 (1961) originaal, restaureerimata
Jawa-350 (1958) originaal, restaureerimata
Jawa-350 (1960) originaal, restaureerimata
CZ-250 (1963) originaal, restaureerimata
CZ-175 (196X) osadena
CZ-175 (196X) komplektne, restaureerimata
CZ-175 (196x) komplektne, põlenud
IZ Planeta Sport (1974) mootorita
IZ Planeta Sport (1976) komplektne, restaureerimata (õlitusega variant)
IZ Jupiter 2 (1968) originaal, osadena
IZ 350 (1948) restaureerimata, rattad puudu
IZ-49 (1956) restaureerimata, sõitev
IZ-56 (195X) restaureerimata, komplektne
Vjatka-150 (1964)osadena, restaureerimata
Tuula-200 (196X)komplektne, restaureerimata
Tuula Turist (197X)komplektne, restaureerimata
K-175 (1959)komplektne, restaureerimata (ümara paagiga versioon)
K-175 (196x)komplektne, originaal, sõidukorras
Voshod-2 (197x)komplektne, restaureerimata
Kievljanin (194x)komplektne
Vjatka Elektron (19xx)komplektne
IZ Jupiter 3 (197x) osadena
Pere käes on veel
Vaz 2101 (1973)komplektne, osaliselt originaalvärvis
Gaz-69 (1954)komplektne, restaureerimata
T-16 (1964)komplektne
DVS¸-16 (1959)komplektne
MTZ-52 (1972)töökorras, igapäevaselt kasutusel
PMZ-A750 (1938)osaliselt restaureeritud, külgkorvia versioon
Puch-250 S4 (1940)restaureeritud
Puch-250 S4 (1939)osadena, puudu esiratas
Stadion-S11
Gauja
Sabolotni Sander, raudpats,
raudpats1@hot.ee, Ida -Virumaa, Jõhvi,
Triumph Spitfire4 (MK1) HT 1964.a. 777AMY,sõidukorras, üldiselt taastatud, salongis polsterdus osaliselt lõpetamata.
Austin Seven Big Sixlite, 1938.a., ei ole registris, NSVL dokumentidega,originaal tehnikaga, ootab taastamist.
BMW R35, 1949.a , taastatud, registris.
BMW R35 , 1948.a. registris, taastamata, lisaks umbes kahe tsikli jagu varuosi
Horex T6 SV, 1938.a.,ei ole registris, komplekteerimisel ja taastamise ootel.
Meister - Sachs 98ccm, taastamise ootel
Sendling 6/8 MS3 statsionaarmootor, 1930.aasta umbes, töökorras.
Le Roi MHR3 statsionaarmootor ,1930.a. umbes, töökorras
Deutz MA714 statsionaarmootor, aastast 1935. umbes, taastamise ootel, ei ole töökorras.
UZMD L 6/3 statsionaarmootor , aastast 1950 umbes. peaaegu töökorras
Schultz Rainer, +37253932862
Austin A70 1950 - komplektne, restaureerimise ootel
Ifa Framo Bargas 1955 - restaureerimisel
Borgvard Isabella 1960 - alustatud restaureerimis töödega, hetkel tööd peatatud
Borgvard Isabella 1960 - varuosadeks
Wartburg 311 1962 - restaureerimise ootel
Citroen C2Vclub 1982 ( auto kahasse Alar Hunt-iga) - sõidukorras, vajab mõningast iluravi
Sild Steve/MAZ
steve.sild@gmail.com , Elva,+372 538 40257
GAZ 24, 1977, registris, restaureerimisel (+)
Projekti lehekülg:
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... &start=120MZMA 408, 1964, registris, sõidukorras, restaureerimise ootel (-)
Projekti lehekülg:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... p?f=6&t=14VAZ 21031, 1975, registris, sõidukorras, restaureerimise ootel (-)
Projekti lehekülg:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid128388IZH 2715, 1985, registris, restaureeritud.
Projekti lehekülg:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 71&start=0K-58 1959, ei ole arvel, restaureerimise ootel.(-)
IZH Jupiter 4K 1981 ei ole arvel, sõidukorras(-)
Projekti lehekülg:
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=8607Voshod 1971,ei ole registris, restaureerimise ootel(-)
Voshod 1971, ei ole registris, ostetud tagavara osadeks teisele(-)
GAZ 5204, 1980, registris, sõidukorras aga vajab korrastamist (+)
I¸- 56, 1961 vajab natuke komplekteerimist, ei ole registris(-)
(+) tegeldakse aktiivselt
(-) passiivses seisundis vanatehnika, millega tegeldakse aeg ajalt.
Talisainen Eero/kuvalda,
kurimeister@gmail.com, Viljandi
Voshod, 1969, sõidukorras, registris, mitte päris originaalkomplekssuses
Tikka Riivo/Pontiac 6,
pontu.kuus@mail.ee, Harjumaa, Viimsi 5147387
Pontiac 6 1938, restaureerimise ootel
Tingas Urmas/raadiomuuseum,
raadiotehas@hot.eeGAZ 20, 1952, taastamata, ei ole registris
GAZ 20, 1955, värvimise ja komplekteerimise ootel
GAZ 21i , 1961, taastatud, sõidukorras
GAZ 22G 1965, taastatud, kokkupanek pooleli
GAZ 22 (kiirabi), 1963, taastamisel
GAZ 69 Nuia , 1959/72 UAZ tehnika, taastatud, sõidukorras
GAZ 69 Nuia, 1965, taastatud, sõidukorras
UAZ 469BG, 1974, kap.remonditud 1990, vajab nokitsemist
NYSA 522 , 1979, sõidukorras
RAF 2203 , 1988, sõidukorras
Moskvit¨ 400, 1949 , värvitud, kokkupaneku ja komplekteerimise ootel
Moskvit¨ 407, 1960, säilunud, sõidukorras
Moskvit¨ IZ 412 , 1975, säilunud, sõidukorras
ZAZ 965 , 1963, sõidukorras, originaalvärv, ei ole registris
ZAZ 966 , 1970, originaalvärv, sõidukorras
TA 6-1, 1955/1964/1988, taastatud, sõidukorras
Autoroller ET 1,5, taastatud, mootoril pisiviga
EMW 340 + lisakere, 1950, mittekomplektne, ei ole registris, taastamata
Renault Primaquatre, 1937, enam-vähem komplektne, taastamata
¦koda 1000MB, 1968, taastamisel
LIAZ 100 , 1989, endine Eesti Raadio helistuudio, sõidukorras
Chevrolet ElCamino SS, 1983, sõidukorras
Tänavots Eino/eino,
eino.fn@gmail.com, Saue, +37256608941, +358405940508
Jalgratas Hermes, 1939a.
Jalgratas Husqvarna 1938a. taastamist vajav
Isetehtud vähendatud auto koopia, Rower 8, 1905a. vajab taastamist
Mootoratas Walter, 193?a. vajab taastamist
Auto Rower, 192?a. säilinud umbes 40%
http://www.eag.unicweb.ee/a-ing/Rover_2x.jpgAuto Morris Mini, 1972a. taastatud igapäevaseks sõidukiks
Valgerist Andres,
andres@tartuept.ee , +3725048070, Tartu
Cadillac Fleetwood 60 Special, 1963, restaureeritud 2009
Cadillac Series 62, 1956, restaureerimisel
Vallo:
vallo.kylvi@gmail.comM-400, 1950, komplektne, taastamise ootel
M1M, 19.. - raam ja põhidetailid olemas
K-175A, 1962, registris, korrastatud mitteoriginaalsete osadega, korrektse taastamise ootel.
Buick Riviera, 1971, taastamise ootel
Dodge Charger, 1973 komplektne, ilma mootorita, taastamise ootel
Honda Accord Hatchback, 1984, sõitev, taastamise ootel
VAZ 21051, 1984, 99%originaal, läbisõit 75t km, kerge korrastamise ootel
Viiburg, Kalle-Gert.
kgv485@hotmail.com , Tallinn
Dodge Charger, 1970, taastamisel
Viiburg, Pelle-Sten,
pelle@doomino.ee , Tallinn
Moskvits 400, 1949 / lahti võetud, taastamise ootel