Auto lahtivõtmine ja roostest puhastamine.

Vasta
Sõnum
Autor
raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

Auto lahtivõtmine ja roostest puhastamine.

#1 Postitus Postitas raivo »

Pilt

Esimesed poritiivad küljest ära ja kohe selgus,et ka neid on pahtliga restaureeritud.Paistab,et ka radikas lekib kahest kohast.

Pilt

Ka väljalaske kollektoriga on roosteuss tõsist tööd teinud.Isegi mõned väiksemad läbi-augud sees.

Pilt

Armatuuri kellade kinnituskruvid väga roostes,ei aita ka ”roostesurm”. Niikui keerad,kohe pooleks,aga kuidagi peab lahti saama.

Pilt

Nüüd veel kardaanid ära võtta ja siis saab mootori koos käigukastiga maha tõsta.

Pilt

Paksu õli ja tolmukihi alt tuleb päris hästi säilinud värv välja.

Pilt

Ka raamiga on rooste oma töö teinud.Kui liivapritsis ära käib,eks siis näeb,kas tuleb paikama hakata.

Pilt

Paistab,et raami juhipoolne ots on küljepealt paraja paugu saanud ja siissepoole väändunud.Saharaami kohta ei oska öelda,kas on tegu mingi oma aretatud asjaga või on originaal tehase oma.

Pilt

Raami esimene ristitala täielikult läbi roostetanud ja pendelhoova kronsteini juurest pooleks murdunud.Vintsi kronstein oligi tala küljest ära murdunud,aga õnneks istme alla kasti visatud.

Pilt

Algab reis liivapritsi.

Pilt

Roolimehhanism jääb esialgu külge,kuna rooli ei ole seni õnnestunud ühegi omatehtud abinõuga kätte saada.

Pilt

Raam saab kohe puhtaks ja kõige hullem ei paistagi.Lootsin hullemat.

Pilt

Värvi alt tuli välja paks pahtli kiht,kohati 5-6mm ja selle alt ”pitsiline”plekk.

Vasta

Mine “Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]”