Le Grimpeur (1924) [Veteran]

Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Le Grimpeur (1924) [Veteran]

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

Tere.
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.

Jõudu!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

zyndapp666
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 343
Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

#2 Postitus Postitas zyndapp666 »

ma ootan huviga pilte sest netist selle nime ja aasta järgi kohe midagi sarnast nagu ei hakand silma, tundub üsna haruldane asi olevat. Edu!
Soovides parimat, Siim.

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#3 Postitus Postitas kass »

Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...

alopex
VVK liige
Postitusi: 488
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

#4 Postitus Postitas alopex »

Kuna "Veterean" arvutioskused veel tagasihoidlikud, siis täna oli mul temaga juttu ja lähen lähimail päevil tema juurde ja ehk saab siis pilte ka näha.

zyndapp666
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 343
Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

#5 Postitus Postitas zyndapp666 »

kass kirjutas:Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...
Kõik muu on kena ja tore aga sellele "Kroonika" asjale nüüd küll pihta ei saanud :D

Suutsin leida siis sellise, 1925.a mudeli, 175ccm vist?!
Pilt
Soovides parimat, Siim.

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#6 Postitus Postitas kass »

Kas mitte motoajakirjas "Kroonika" lgp. Arvo Haugi tegevust kajastava artikli ühel pildil ei figureerinud nimetatud firma Le Grimpeuri roheline tsikkel? Peaks isegi antud ajakirja number kusagil alles olema aga hetkel ei hakka otsima. Vb ajan ka midagi segi?

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#7 Postitus Postitas Autorestauraator »

Enno on rääkinud, et see tema tsikkel ongi Haugile müüdud, nii et võib õige küll olla.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Le Grimpeur

#8 Postitus Postitas Veteran »

Selle Zündapp666 pildil tunduvad lenksu kummikäepidemed olema Indiani omad, kuju on igatahes väga sarnane.
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.

Tervitab Veteran

motorist
VVK sõber
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Aprill R, 2008 00:00

Re: Le Grimpeur

#9 Postitus Postitas motorist »

...
Viimati muutis motorist, 21 Detsember T, 2010 20:49, muudetud 1 kord kokku.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Le Grimpeur

#10 Postitus Postitas Veteran »

Karburaator sai vene oma peale jah, originaalist oli alles jupp sellest, kuhu segusiiber käis ja kuna sarnasust oli, saigi sobitatud see vasest õhuklapp (otsas on avadega kettad millest ülemist pöörates toimubki õhu reguleerimine)

Tervitustega Enno Öövel.

Vasta

Mine “Projektide arutelu”