Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 13 Detsember Reede, 2019 03:03



Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
 Le Grimpeur (1924) [Veteran] 
Autor Sõnum
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2950
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Tere.
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.

Jõudu!

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


16 November Pühapäev, 2008 11:16
Profiil Veebileht
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 01 Aprill Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 343
Asukoht: Pärnu
Postitus 
ma ootan huviga pilte sest netist selle nime ja aasta järgi kohe midagi sarnast nagu ei hakand silma, tundub üsna haruldane asi olevat. Edu!

_________________
Soovides parimat, Siim.


16 November Pühapäev, 2008 12:46
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 14 Oktoober Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 201
Asukoht: Türi
Postitus 
Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...


16 November Pühapäev, 2008 13:49
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 437
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Kuna "Veterean" arvutioskused veel tagasihoidlikud, siis täna oli mul temaga juttu ja lähen lähimail päevil tema juurde ja ehk saab siis pilte ka näha.


16 November Pühapäev, 2008 15:47
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 01 Aprill Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 343
Asukoht: Pärnu
Postitus 
kass kirjutas:
Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika" :D ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...


Kõik muu on kena ja tore aga sellele "Kroonika" asjale nüüd küll pihta ei saanud :D

Suutsin leida siis sellise, 1925.a mudeli, 175ccm vist?!
Pilt

_________________
Soovides parimat, Siim.


16 November Pühapäev, 2008 16:35
Profiil Veebileht
VVK sõber

Liitunud: 14 Oktoober Teisipäev, 2008 23:00
Postitusi: 201
Asukoht: Türi
Postitus 
Kas mitte motoajakirjas "Kroonika" lgp. Arvo Haugi tegevust kajastava artikli ühel pildil ei figureerinud nimetatud firma Le Grimpeuri roheline tsikkel? Peaks isegi antud ajakirja number kusagil alles olema aga hetkel ei hakka otsima. Vb ajan ka midagi segi?


16 November Pühapäev, 2008 22:51
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2950
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Postitus 
Enno on rääkinud, et see tema tsikkel ongi Haugile müüdud, nii et võib õige küll olla.

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


17 November Esmaspäev, 2008 08:08
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Selle Zündapp666 pildil tunduvad lenksu kummikäepidemed olema Indiani omad, kuju on igatahes väga sarnane.
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.

Tervitab Veteran


23 November Pühapäev, 2008 10:50
Profiil
VVK sõber

Liitunud: 10 Aprill Neljapäev, 2008 23:00
Postitusi: 24
...


Viimati muutis motorist, 21 Detsember Teisipäev, 2010 20:49, muudetud 1 kord kokku.



23 November Pühapäev, 2008 16:58
Profiil
VVK liige

Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00
Postitusi: 258
Asukoht: Viljandimaa
Karburaator sai vene oma peale jah, originaalist oli alles jupp sellest, kuhu segusiiber käis ja kuna sarnasust oli, saigi sobitatud see vasest õhuklapp (otsas on avadega kettad millest ülemist pöörates toimubki õhu reguleerimine)

Tervitustega Enno Öövel.


23 November Pühapäev, 2008 17:14
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 10 postitust ] 

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9