Autor |
Sõnum |
Autorestauraator
VVK liige
Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00 Postitusi: 2949 Asukoht: Tallinn, Merivälja
|
Tere.
Loen Enno kirjutatud teksti ja mõtlen samamoodi nagu tema: just sellised seigad, kuidas mingi "asjani" jõuti, milliseid kõverteid pidi masinad õige kodu üles on leidnud, just need teevad projekti loetavaks. Kahju et jutt nii lühike oli! Kirjuta lisa.
Jõudu!
_________________Terv. Märt Aarne autorestauraator@gmail.comHomepage: Autorestauraator
|
16 November Pühapäev, 2008 11:16 |
|
 |
zyndapp666
Uus kasutaja
Liitunud: 01 Aprill Teisipäev, 2008 23:00 Postitusi: 343 Asukoht: Pärnu
|
ma ootan huviga pilte sest netist selle nime ja aasta järgi kohe midagi sarnast nagu ei hakand silma, tundub üsna haruldane asi olevat. Edu!
_________________ Soovides parimat, Siim.
|
16 November Pühapäev, 2008 12:46 |
|
 |
kass
VVK sõber
Liitunud: 14 Oktoober Teisipäev, 2008 23:00 Postitusi: 201 Asukoht: Türi
|
Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis....
Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika"  ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud?
Aga eks Enno räägib ise...
|
16 November Pühapäev, 2008 13:49 |
|
 |
alopex
VVK liige
Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00 Postitusi: 436 Asukoht: Viljandi
|
Kuna "Veterean" arvutioskused veel tagasihoidlikud, siis täna oli mul temaga juttu ja lähen lähimail päevil tema juurde ja ehk saab siis pilte ka näha.
|
16 November Pühapäev, 2008 15:47 |
|
 |
zyndapp666
Uus kasutaja
Liitunud: 01 Aprill Teisipäev, 2008 23:00 Postitusi: 343 Asukoht: Pärnu
|
kass kirjutas: Eks prantsuse asjad ole meil üldse suhteliselt haruldased, lisaks jäi Le Grimpeuri tegutsemisaeg üsna lühikeseks, 1924 - 32, neist 2 viimast aastat juba firma Dresch kooseisus (kes ka juba 39-l lõpetas). See 1924 aasta mudel oli "tüüpiline prantsuse" tsikkel , rihmaveoga otse rattale, hiljem 2-käiguline kast ka vahel. mootor kas 125 või 175 cm3. 20-ndate teisel poolel hakati tootma sisseostetud 4-taktiliste mootoritega tsikleid ja siis teatavasti tuli majanduskriis.... Siimule : tuleb lugeda erialakirjandust! Kui ma ei eksi, siis kas mitte motoajakirjas "Kroonika"  ei ole mitte selle tsikli pilt läbi käinud? Aga eks Enno räägib ise...
Kõik muu on kena ja tore aga sellele "Kroonika" asjale nüüd küll pihta ei saanud
Suutsin leida siis sellise, 1925.a mudeli, 175ccm vist?!

_________________ Soovides parimat, Siim.
|
16 November Pühapäev, 2008 16:35 |
|
 |
kass
VVK sõber
Liitunud: 14 Oktoober Teisipäev, 2008 23:00 Postitusi: 201 Asukoht: Türi
|
Kas mitte motoajakirjas "Kroonika" lgp. Arvo Haugi tegevust kajastava artikli ühel pildil ei figureerinud nimetatud firma Le Grimpeuri roheline tsikkel? Peaks isegi antud ajakirja number kusagil alles olema aga hetkel ei hakka otsima. Vb ajan ka midagi segi?
|
16 November Pühapäev, 2008 22:51 |
|
 |
Autorestauraator
VVK liige
Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00 Postitusi: 2949 Asukoht: Tallinn, Merivälja
|
Enno on rääkinud, et see tema tsikkel ongi Haugile müüdud, nii et võib õige küll olla.
_________________Terv. Märt Aarne autorestauraator@gmail.comHomepage: Autorestauraator
|
17 November Esmaspäev, 2008 08:08 |
|
 |
Veteran
VVK liige
Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00 Postitusi: 258 Asukoht: Viljandimaa
|
Selle Zündapp666 pildil tunduvad lenksu kummikäepidemed olema Indiani omad, kuju on igatahes väga sarnane.
Hr Haugi rattale oleks nüüd tarvis teha puuduv ketikaitse, õigemad jalatoed ja tagumisele rattale muretseda õige(m) rumm ja rihmaratas. Ja kui magneeto ka töökorda saaks, oleks tõsine veterantsikkel.
Tervitab Veteran
|
23 November Pühapäev, 2008 10:50 |
|
 |
motorist
VVK sõber
Liitunud: 10 Aprill Neljapäev, 2008 23:00 Postitusi: 24
|
...
Viimati muutis motorist, 21 Detsember Teisipäev, 2010 20:49, muudetud 1 kord kokku.
|
23 November Pühapäev, 2008 16:58 |
|
 |
Veteran
VVK liige
Liitunud: 03 Oktoober Reede, 2008 23:00 Postitusi: 258 Asukoht: Viljandimaa
|
Karburaator sai vene oma peale jah, originaalist oli alles jupp sellest, kuhu segusiiber käis ja kuna sarnasust oli, saigi sobitatud see vasest õhuklapp (otsas on avadega kettad millest ülemist pöörates toimubki õhu reguleerimine)
Tervitustega Enno Öövel.
|
23 November Pühapäev, 2008 17:14 |
|
|