2. leht 2-st

Re: Plekitööd

Postitatud: 19 Aprill N, 2018 11:51
Postitas raims
Olen jõudnud oma järjega tagatiibadeni ja tagaosani.
Kui tagasilla alla panin märkasin kohe,et vasaku poole ratas vähe rohkem koopast väljas kui parem. Ei julgenud mõeldagi,et tagasild viltu all.Lükkasin seda tööd ikka edasi. Ühel päeval võtsin siis diagonaalide ja muud mõõtmised ette. Mõõtmise tulemused olid üllatavalt head! Milline kergendus.
Leidsin,et vasak poritiib on keskelt sent-poolteist rohkem keres sees.Mida on tunduvalt lihtsam parandada.Vanad augud kinni keevitada ja uued õigetesse kohtadesse.

Pilt

Pildil tiib uues asendis,üle pinnitud nagu kõik ülejäänud tiivad.

Pilt

Gaasiga ka mõni täpp,et plõnnimine ära võtta.

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 10 Juuli T, 2018 22:50
Postitas raims
Taga plekil kaks keevitust mida tuleb parandada tinaga.

Pilt

Pilt

Re: Kere plekitööd

Postitatud: 06 Juuli L, 2019 09:11
Postitas raims
Uurides mootoriruumi ja salongi vahelise pleki kinnitust selgus plekk oli sattunud valele poole ärakeeratud ranti.
Seda ilusaks pahteldada pea võimatu.

Pilt

Pilt

Egas midagi, lõhume torpeedo lahti.

Pilt


Nüüd on mida maalri kätte viia.

Pilt