Pärast aastate pikkust foorumi sirvimist ja teiste tööde lugemist olen otsustanud ka enda suu lahti teha ning osavatel näppudel kribada mis asja ma ajan.
Pealkirjas mainitud auto jõudis läbi imeliku juhtumiste raja minu töökotta juba eelmise (2013) aasta lõpus. Teadaolevalt oli ta paar aastat juba põhjanaabrite juures seisnud ning kohalikus töökojas oli teda natuke ka elustatud.
Omaniku soov lihtne - kuna tema isa olevat selle ostnud uuena Saksamaalt ning sõitnud sellega kuni lahkumiseni siis korda ta peab saama.
Olin eelnevalt korra käinud Soomes seda masinat vaatamas, kuid sedagi 20 minutit ja parkimisplatsil kus ta viibis. Täpne seiskord oli teadmata ning ootan huviga mis masin pakub mulle.
Igatahes 2013 ta jäi ka seisma minu juures, õnneks küll juba siis katuse all. Aeg läks ning teiste tööde kõrvalt hakkas vaikselt nüüd lõpuks aega jääma, et ka seda masinat tegema hakata.
Mis-kuidas-miks ja mis ees ootab sellest juba siis järgmistes postitustes.
Seniks aga väike meeldetuletus pildi näol milline ta on.
1. Alustuseks
Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) - Osandamine
Pikk ja piinarikas, kuid huvitav ja ootusi täis auto lahtivõtmine võis alata.
Tõstukil peagaraazis ta koha leidis.
Üllatused ei lastnud ennast kaua oodata. Mineviku teod ja armid ilmusid vaikselt päevavalgele. Tänaseks päevaks olen leidnud, et "parandatud" on esimesi rattakoopaid ning parempoolsete uste alumisi servasi. Samuti vahetatud parempoolne küljekarp.
Ja uksed ning nende alumised servad on kaunid.
Ja nii see töö jätkus.
Ka sillad said täie kupatusega eemaldatud. Nende lahti võtmine seisab veel ees.
Tasapisi täitud ka mutrite-poltide ja muud jubinate kast. Enamus aega röövib hetkel katalogiseerimine.
Tõstukil peagaraazis ta koha leidis.
Üllatused ei lastnud ennast kaua oodata. Mineviku teod ja armid ilmusid vaikselt päevavalgele. Tänaseks päevaks olen leidnud, et "parandatud" on esimesi rattakoopaid ning parempoolsete uste alumisi servasi. Samuti vahetatud parempoolne küljekarp.
Ja uksed ning nende alumised servad on kaunid.
Ja nii see töö jätkus.
Ka sillad said täie kupatusega eemaldatud. Nende lahti võtmine seisab veel ees.
Tasapisi täitud ka mutrite-poltide ja muud jubinate kast. Enamus aega röövib hetkel katalogiseerimine.
Re: Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) - Osandamine
Jälle uus päev.
Täna siis sai eemaldatud kõik mis veel mootoriruumis, roolimehanism, kütuse- ja piduritrass.
Samuti sai natuke nokitud rattakoopas, et aimu saada mis peitub imeliku musta mögina all.
Natuke puhastamist ning kraapimist ning olukord tuli päevavalgele. Mingil ilusal ajahetkel on originaal värv maha nühitud ning liitekoht kaetud punase vase/krundi taolise asjaga ning hiljem kõik omakorda kaetud musta pigilaatse möginaga. Tulemus - ilus ja hea keskkond kuhu veel imenduda ning vaikselt oma tööd teha.
Täna siis sai eemaldatud kõik mis veel mootoriruumis, roolimehanism, kütuse- ja piduritrass.
Samuti sai natuke nokitud rattakoopas, et aimu saada mis peitub imeliku musta mögina all.
Natuke puhastamist ning kraapimist ning olukord tuli päevavalgele. Mingil ilusal ajahetkel on originaal värv maha nühitud ning liitekoht kaetud punase vase/krundi taolise asjaga ning hiljem kõik omakorda kaetud musta pigilaatse möginaga. Tulemus - ilus ja hea keskkond kuhu veel imenduda ning vaikselt oma tööd teha.
Re: Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) - Osandamine
Nüüd kus on lõppenud üks etapp selle auto ehitusloos on hea vaadata mis toorikuga meil tegu. Ehk auto on siis lõpuks lahti võetud viimaste poltideni ning roostesed kohad on ennast ilmutanud.
Mõned näited kohtadest mis ootavad tööjärjekorras.
Siin on ka näha, kui robustselt on eelnevalt korrastatud roostetanud kohtasi.
Ja neid on veel kuhjaga. Eks tegelik ulatus selgub nüüd peale liivapritsi.
Mõned näited kohtadest mis ootavad tööjärjekorras.
Siin on ka näha, kui robustselt on eelnevalt korrastatud roostetanud kohtasi.
Ja neid on veel kuhjaga. Eks tegelik ulatus selgub nüüd peale liivapritsi.