1. leht 1-st

1. Alguseks

Postitatud: 09 Aprill N, 2015 13:43
Postitas Mehis
Soetasin antud masina 2007 aastal Saksamaalt, mis ajaks oli vanust sel 11 aastat. Sellise aastakäigu auto ilmselt päris samal pulgal siinsete teiste liikuritega ei ole, aga põhimõtteliselt väikeste muudatustega on seda toodetud siiski aastast 1959.
Noore ja rohelisena autode ja tehnika maailmast sai antud isend lihtsalt internetist välja vaadatud ja sellele järgi mindud, lootes mitte kõige suuremasse ämbrisse mitte astuda. Loomulikult kõik päris nii ilus ei olnud nagu plaanitud...


Pilt

Pilt


Esimese hooga sai sellega sõidetud paar suve, mis järel sai otsustatud masinat remontima hakata. Nagu ikka suure entusiasmiga sai see lammutatud ja konstanteeritud fakti, et kohta kust kere tegemist ei vajaks on vähe.

Pilt


Sai mõned kohad ette võetud, kuid mida rohkem asjaga tegeletud sai, seda rohkem selgus, et pole mul teadmisi-oskusi auto keretöödeks, ega ka vajalikul määral tööriistu. Sellise tulemusena läks auto aastateks garaazi seisma ja tolmu ning roostet koguma. Paar korda aastas sai garaazi uks lahti keeratud ja paar tiiru ümber auto tehtud, vaadatud ja mõeldud ning unistusi hellitatud.
Sel talvel sai siis kere ühest garaazist teise lükatud ja taas asi ette võetud, nüüd siis loodetavasti veidi tõsisemalt. Aastaid on loetud ja uuritud kuidas keretööde tegemine sellisel autol peaks käima, räägitud asjatundjatega ja tehtud hulga katsetusi, tundus paras aeg lõikur sisse panna. Tänan siinkohal Märti heade nõuannete eest.
Tõenäoliselt tuleb selles projektis ette seisakuid, kuna muud tegemised elus tahavad ka tegemist. Aga elame näeme.