2. leht 2-st

Postitatud: 23 November T, 2010 20:02
Postitas TAR
Varavamehaanik kirjutas: Provokatsioon: kui kabiini birkal on kirjas, et tegu on Tartu Katseremonditehasega, siis ei saa lugeda originaaliks, kui mootoril on birkal kirjas Kuusalu taasteremont... Kui muidugi ei suudeta tõestada, et Kuusalu tehas tegi allhanget Tartu tehasele.
Tartu Autode Remondi Katsetehas (!mitte Tartu Katseremonditehas) lõpetas GAZ-51 mootorite kap.remondi 1978. aastal. See töö anti üle EPT Kuusalu Remonditehasele, kusjuures Tartus jätkus veoautode GAZ-51 kapitaalremont.

GAZ-51 Kuusalu birkaga mootorid peaks olema kõikidel TA-6-1 bussidel, nii ka kõikidel Tartus peale 1978. a kapitaalitud GAZ-51 veokatel.

Postitatud: 23 November T, 2010 20:08
Postitas TAR
myrka00 kirjutas:Järjekordne küsimus kas on võimalik kellegil tuvastada, mis pirkadega on tegemist ning mis andmed nendel on?

Kas see on kapitali oma? asub mootori ruumis
Pilt
Sinu pildil peaks olema Nuia kapitaali birka. Ühe samasuguse aga loetavalt säilinud birka foto on näha siin (aparaat ise asub Järva-Jaanis):
Pilt

Juhiuksel on Gorki tehase birka.

Postitatud: 23 November T, 2010 20:46
Postitas MAZ
Ühel GAZ 5204 ,mis on ka Nuias käinud on ukse juures selline silt
Pilt
Loen välja siit sildilt,et kapitaal remont on olnud 1989 ja juuni kuus, võttes aluseks kasutaja TAR näidise.

Samas GAZ 51 olen näinud,et Nuia sildid on tulemüürile pandud ning ukse juures on olnud tavaliselt ikka 52 ning ka mõnedel 53del.