Vaata vastamata postitusi | Vaata aktiivseid teemasid Tänane kuupäev 16 September Esmaspäev, 2019 09:19



Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 Rõhulüliti kompressorile 
Autor Sõnum
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 09 Veebruar Esmaspäev, 2009 00:00
Postitusi: 5
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Läbi selle vabastatakse kompressori survepool rõhu alt,muidu ei suuda kompressor näiteks käivituda.Selleks käib süsteemi veel üks lisa klapp.


02 August Esmaspäev, 2010 21:10
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 01 August Pühapäev, 2010 23:00
Postitusi: 2
Asukoht: Viljandi/Saltsjöbaden
Postitus 
Käisin vahepeal poe kompressoreid vahtimas, et kuidas neil see ühendatud on. Põhimõtteliselt pilt on nüüd selge. Minu rõhulülitil avaneb too klapp manuaalselt stop-nuppu sisse lükates. Eeldan, et toimub sama, kui saavutatakse väljalülitusrõhk? Kuhu oleks kõige mõtekam teda ühendada?
Poe massinatel tuleb ta silindri(te) ja paagivahelisest torust. Mul on nn. leedu kompressor.


06 August Reede, 2010 14:13
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 428
Asukoht: Viljandi
Postitus 
Jupp aeg juba küll möödas, aga panen paar pilti siiski ülesse.
Mina panin "rõhuklapi ? " siis silindri ja paagi vahele.

Pilt

Pärast lasin teha hüdrotarvikute poes paraja pikkuse ja otstega vooliku.
Siis oli selle ühendamine suht lihtne . See sinine voolik läheb siis sinna rõhulüliti ülerõhu klappi.
Selle klapi panin sellepärst, et rõhulüliti peaks kauem vastu. Kui surve on maas, siis käivitub kergemini, samuti on sädelust kontaktide vahel vähem ja
ühtlasi kui kompressori enda klapid ei pea, siis igatahes nüüd on pidamine OK.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


01 Oktoober Reede, 2010 17:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 428
Asukoht: Viljandi
Tere rahvas,

sai muretsetud kasutamata kompressor , mille mark peaks olema CO-7A

Pilt

Pilt eest.

Pilt

Külgedelt.

Pilt

Pilt

Hooratta siseküljel asub ka selline märk.

Pilt

Siit ka küsimus , et kui kellelgil on sellline kompressor või omab 100% teadmist siis tahaks teada , mispidi see hooratas siis liikuma peab ? Kas päripäeva või vastupäeva?
Otsisin ka mingit märki, mis näitab pöörlemissuunad, aga ei leidnud.
Tänud vastajatele.

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


Viimati muutis alopex, 24 Veebruar Reede, 2012 17:53, muudetud 1 kord kokku.



22 Veebruar Kolmapäev, 2012 11:34
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2938
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Mul ei ole küll päris sama kompressor. Sinul on leedukate oma, minul vene töö. Kompressorid on üsna sarnased, kuid "peegelpildis". Sealt, kust sinul õhk välja tuleb, imeb minul õhu sisse.
Minu omal on nool rihmakatte peal: kui hooratta/tiiviku poolt vaadata, siis vastupäeva.

Minu arvates ei tohiks pöörlemissuunal vägasuurt vahet olla. Võimalik, et vändal on mingi nukk, millega õli laiali paiskab? Kindlalt ei tea.
Minu omal oli malmist rihmarattal/jahutustiivikul labad plekist, kruvidega hooratta külge kinnitatud ja pöörlemissuunast oleneb, kuidas ta õhku jahutuseks paiskab.
Nii et kindlalt ei tea, aga uuri rihmakattelt!

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


22 Veebruar Kolmapäev, 2012 12:12
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 428
Asukoht: Viljandi
On ainult kompressoriosa ja rihmakate puudub.
Hetkel ka endal see CO-7, aga juba suht kulunud (ostetud ka kasutatuna) ja nüüd siis mõte see väsind kompressoriosa vahetada uuema vastu.
Paraku see pöörlemisinfo puudu !

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


Viimati muutis alopex, 24 Veebruar Reede, 2012 17:56, muudetud 1 kord kokku.



22 Veebruar Kolmapäev, 2012 13:50
Profiil
Uus kasutaja
Uus kasutaja

Liitunud: 29 Mai Laupäev, 2010 23:00
Postitusi: 10
Asukoht: haapsalu vöi stockholm
Ma pakuks lihtsalt tuulutuslabade ehitust vaadates et käib päripäeva ringi. Ei pretendeeri kindlale töele sellega küll.....


22 Veebruar Kolmapäev, 2012 15:24
Profiil
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 428
Asukoht: Viljandi
alopex kirjutas:

Pilt


Tundub , et kõige usutavam jutu sain AM foorumist meli666 käest http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 84&page=16
kus tema arvates on tegemist ühe vanema CO-7A versiooniga , sest uuemad on siis CO-7Б.
Vanus ka birkal näha 1969. Kahjuks mudeli ees näha täht ainult C, muu ju kulunud.
Seega minu leitud inf , et mudel M155-2 ei vasta tõela , samuti pole sellel surveõlitust, visatakse "kulbiga" laiali ja tõenäoliselt käib ka see siis hooratta poolt vaadatuna vastupäeva.
Kindluse mõttes , võtan karteri maha ja vaatan, mis suunas see "kulbi" faas on, siis saab asjas kindel olla.

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


23 Veebruar Neljapäev, 2012 08:47
Profiil
VVK liige

Liitunud: 01 Märts Laupäev, 2008 00:00
Postitusi: 2938
Asukoht: Tallinn, Merivälja
alopex kirjutas:
On ainult kompressoriosa ja rihmakate puudub. ...


Selle rihmakatte pead kuskilt leidma, või tegema! Muidu ei toimi silindrite jahutus ja kompressor kuumeneb üle. See rihmakaitse suunab õhu silindritele.

_________________
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator


23 Veebruar Neljapäev, 2012 09:00
Profiil Veebileht
VVK liige

Liitunud: 11 Märts Teisipäev, 2008 00:00
Postitusi: 428
Asukoht: Viljandi
Kiusatus oli täna suur ja sai siis mõned tunnid garaazis veedetud. Kõigepealt tahtsin kontrollida, mispidi see komprerssor siis ikka ringi käima peab. Kruvisin karteri kaane maha ja vaatasin selle peenikese toru faasi ära (vaata punane nool). Jõudsin järeldusele, et hooratta poolt vaadatuna , peab käima vastupäeva.

Pilt

Kompressor on tõesti uus ja lihtsalt seinud 40 aastat. Selle kinnituseks leidsin isegi õlipaberi tüki ühe laagri küljest .

Pilt

Võrreldes uuema CO-7 kompressoritega, on see vanem täpselt peegelpildis. Kolvid süvendatud vasakult poolt ja õhkl viiakse välja paremalt poolt

Pilt

Nüüd tuleb siis õhu sisseviimise ava ümber ehitada ja seega paremale poole. Kõne alla võiks ka tulla silindri ja kolvid ringi pöörata , aga see nõuaks
juba suuremat tööd ja võibolla ka veel mingeid probleeme, mida praegu näha ei oska.

Pilt

_________________
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340


24 Veebruar Reede, 2012 17:30
Profiil
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Vasta teemale   [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.ee 3.0.9