Kindral Laidoneri Memoriaali järelkajad!!

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Sõnum
Autor
pelle
VVK liige
Postitusi: 167
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#21 Postitus Postitas pelle »

Eelmisele lehele lisatud ka väljaspool arvestust sõitnute punktid ning kõigi Laise lisakatse läbinute ajad.

armex
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 11 Detsember N, 2008 00:00

#22 Postitus Postitas armex »

Tore üritus oli,oma kogemustest võin üelda et viimane nii suur üritus oli 2000 a. ümber Eesti sõit,nii suurt rahvamassi teeäärtes vist enam ei näe.Suur suur tänu organiseerijatele Märt,Raivo,Tiit jne,jne samuti ka testele abistajatele ja ponsoritele ilma nendeta poleks midagi toimunud.Kui tahakski norida siis midagi ei saa üelda,väike segadus oli siklimeeste kaassõitjate talongidega ka see lahenes positiivselt.
Eriti heameel on et seekord leidis tunnustsmist Toomas Pärtma,mees kelle ees võtan ka mina mütsi maha.Mäletan kui see 16aastane poisike leidis Fordi mootori ja ütlel mulle äkki hakkan autot ehitama,panin tel.toru hargile ja naersin,hakkad,hakkad.Aasta pärast helistasin uusti ja siis Toomas rääkis et leitsin selle ja selle jupi juurde,läks veel aastaid enne kui tekkis tunne et see poiss on tegija.
Aga seoses Toomasega on Pärnumeestele, eriti Jürile etteheidi möödunud Fordi ürituse kohta.Toomase Ford TT oli ainuke veokas ja ehk ka ainuke auto miss otsast otsani omaniku kätetõõ ilma teste abita.Minu arvates oli Toomas siis ürituse" peanael"kuid tegijaks tehti Suvemaa,"väike"vahe peaks ikka olema kas mees ostab auto või taastab oma kätega.Minul oli väga pahatunne :oops: et seenii läks.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Vaba teema

#23 Postitus Postitas Veteran »

Osa kolleege arvab, et restaureerimist väärivad ainult need masinad, millel otsene seos eestiga. Isegi, kui piiri tagant on võimalik tuua taastamiseks paremas seisus tehnika, oleks nagu õigem näha rohkem vaeva selle "oma" restaureerimisel.
Viimaste aastate võimalused on näidanud, et tuuakse meie maale ka juba taastatud masinaid, mille omanikud ei pruugi restaureerimisest midagi teada, neile jääb vaid esinemise lust. Nimetada seda võõraste sulgedega ehtimiseks ? On ikka mõõtmatu vahe, kui poisiohtu vanatehnikahuviline kaevab kartulikeldri laetaladeks olnud OMA VANAISA auto raami ja hakkab sellest pikkade aastate jooksul Ford TT-d looma, millega ta ka tänavu, nui neljaks , Pärnus omal "jalal" ära käis, nende "tegijatega", kes lihtsalt vanatehnika ostavad.
Publik ei pruugi seda teada, ühtmoodi lehvitatakse kõigile möödasõitjatele, kolleegid aga peaks teadma , mil moel ja millise tahtejõuga on üks või teine masin nende ette imetlemiseks toodud.

Jaksu ja edu kõigile! Enno Öövel.

robi
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 10 Juuni T, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

#24 Postitus Postitas robi »


unicman
VVK sõber
Postitusi: 7
Liitunud: 16 Aprill K, 2008 00:00

#25 Postitus Postitas unicman »


pelle
VVK liige
Postitusi: 167
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#26 Postitus Postitas pelle »

Pilt
Üks hilinenud valik pilte on nüüd üleval ka vanatehnika.ee pildialbumis, sealhulgas ka pilte auhindade jagamiselt.

Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

#27 Postitus Postitas Valts »

Mõned muljed ka minu pilgu läbi.
Kuigi ei õnnestunud sõidul endal osaleda, vaid kahes AKP-s kohtunikutööd teha siis ei tea kuidas kogu see üritus osalejale tundus aga minu meelest asi igatahes enam-vähem sujus.

Meeldiva üllatusena oli kohale tulnud väga suur protsent registeerunutest. Eks oma panuse andis sellesse ka suhteliselt vaba jaanipäevanädal ja ilus ilm. Laupäeval läks muidugi ilmaga nii nagu ta läks aga võib ju vist nõsutuda et enam-vähem pidas ikka vastu?

Esimeses AKP-s Laitses oli kohe näha kes varem taolistel täpsussõitudel osalenud ja kes mitte. vanemad ja kogenumad tulid täpselt õigel ajal, uuema aja osalejad üritasid AKP ees aega parajaks teha ja teitasid sellega tagantulijate meelepaha. Mõnel oli jälle ajavõtmisest täitsa "savi" ja tegeles rohkem lihtsalt sõidu nautimisega.

Ei tea kuidas Lihulas oli aga Pärnus andis päevaga tekkinud sõidukogemus juba tunda, süsteem toimis paremini ja õigesse aega jõudmine oli juba selge. Ühelt liiga vara finisisse jõudnud tsiklimehelt küsisin et kuidas siis nii vara kohal, sul ju veel paarkümmend minutit aega, sain vastuseks et "kurat mina ei viitsi oodata, terve Pärnu linn on teeääres seisvaid autosid ja tsikleid täis.".........
Kui sama seltskond ka järgmisel aastal kohal on siis on oodata juba päris täpseid sõite.

Arvan et Pelle kui peakohtunik on nõus et veidi kehva oli see, et sisuliselt said kohtade jagamisel määravaks vaid Laitses sõitmine või mittesõitmine. Paljud kes olid muidu väga täpselt AKP-des aga Laitses ei osalenud, jäid lõpparvestuses väga taha. Prooviks ehk järgmisel korral tekitada mitu plusspunktide teenimise ala ja suurendada trassisõidu osakaalu punktides.

Mis veel,.... Pärnu ürituse suurem pidu oleks pidanud olema ikkagi vist reedel, siis oleks päevasest palju muljeid vahetada ja lõõgastuda. Kuna näitusealal polnud reede õhtul midagi teha, läks enamik rahvast linnapeale istumiskohti ja pidusid otsima. Meie 8 liikmeline seltskond vajus igatahes sujuvalt ühte rannarajooni pubisse ja jäi kelle 01-ks kõik kohapeal olnud kergemad alkohoolsed joogid ära..
:oops:

Laupäevane kruis toimus kah vist ikka liiga vara, kell 11 oleks näiteks paremini sobinud, linnas rohkem rahvast ja ka osalejad ise rohkem ärganud. Väga positiivne oli tsiklimeeste poolt organiseeritud tänavaotse sulgemine, asi toimis 100%, soovitan sama süsteem kasutada ja teistel paraadidel. Kruis ise kujunes masinate rohkuse tõttu üheks liiga pikaks rongiks, hoopis huvitavam oleks olnud see, kui poole kruisi pealt, näiteks kesklinnas oleks kõigile roheline tuli antud ja tund aega linna peal vabalt ringi lastud sõita. Kes tahab käis poes, kes rannarajoonis autoga poosetamas või sugulasel külas.....linn oleks hetkega vanatehnikast üle ujutatatud.

Kuna läheb vist juba liiga pikaks siis tõmbaks otsad kokku kõigi tänamisega: Osalejad kelleta seda üritust poleks olnud, peakorraldajad Märt, Raivo, Üllar ja nende abilised, Siinsed klubikaaslased koos tuttavatega keda oli üllatavalt palju näha ( Siimud, Pelle, Indrek, Taavi, Jaak, Vahur, ja kindlasti veel mõned kes kohe meelde ei tule).
Pärnu inimesed ja kõik sponsorid kes vaatamata surutisele leidsid võimaluse heale asjale oma toetav õlg alla panna.....suur Aitäh teile kõigile!

Üks asi siiski veel: absoluutselt kõik osalejd ja organiseerijad kellega suhtlesin, olid väga vaimustatud ürituse kõrgest korraldustasemest. Tasuta osalemine, mitme päeva korralik söök, auhinnad ja kogu asja tsiviliseeritus, näitajad mis ühel tehnikaüritusel tavaliselt kokku ei juhtu.

Vallo,
järgmisel korral kah pundis ja kui Pelle selle peale noogutab siis pakun välja et me saaks oma seekordsete ülesannetega järgmisel korral veelgi paremini hakkama.

Automaaler
VVK liige
Postitusi: 127
Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

#28 Postitus Postitas Automaaler »

Kaks lühikest klippi üritusest osa võtnud autodest: 1 ja 2.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#29 Postitus Postitas Autorestauraator »

Need pole ju miskit lühikesed klipid, päris korralik ülevaade!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Automaaler
VVK liige
Postitusi: 127
Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
Asukoht: Tartu
Kontakt:

#30 Postitus Postitas Automaaler »

No tegelikult ma tahtsin sellest kolmandast, aiaäärsest reast ka ühe samasuguse täispika klipi teha, aga kaameral kippus aku ära koolema.

Vasta

Mine “Vaba teema”