1. leht 1-st

Uunikum mootorrattad.

Postitatud: 14 Juuni P, 2009 20:59
Postitas Ivo
Tere! Huvitab selline asi, et palju keskmiselt maksavad täitsa heas korras , registreeritud paberitega mootorrattad:
KMZ (750 kuubikut), väljalaske aasta 1954.
NSU (600 kuubikut), väljalaske aasta 1931.
MMZ (125 kuubikut), väljalaske aasta 1952.

Re: Uunikum mootorrattad.

Postitatud: 14 Juuni P, 2009 22:17
Postitas zyndapp666
Ivo kirjutas:Tere! Huvitab selline asi, et palju keskmiselt maksavad täitsa heas korras , registreeritud paberitega mootorrattad:
KMZ (750 kuubikut), väljalaske aasta 1954.
NSU (600 kuubikut), väljalaske aasta 1931.
MMZ (125 kuubikut), väljalaske aasta 1952.
KMZ 54.a saab olla ainult M-72 ja keskm. hind u. 30 000?
NSU 31.a ei tea
MMZ 52.a on vist M-1-A "Moskva"? kui jah siis ca. 10 000?

Üsna segane küsimus kui nüüd mõelda - mina lähtusin oma hinnapakkumisega sellest et masin on originaalne aga kui ei ole siis... :roll: ehk täpsustad veidi mille jaoks sellist infot vaja - ost/müük?

Postitatud: 14 Juuni P, 2009 23:06
Postitas kass
1931 600 ccm NSU mudel on 601 TS. Toodeti 1939 aastani, kauem kui sama mudeli 500 ccm versiooni. Palju keskmiselt maksab, selleks oleks vaja teada peamiselt saksa turu antud mudeli hindu . Meil oleneb ikkagi väga palju konkreetsest seisukorrast. Ei ole otseselt mingi "kultusmudel", nagu H-D WLA 42 või BMW R 75. Säilinud on neid ka imelikul kombel päris palju, meil rohkem 500 versiooni, olid töökindlad ja tugeva konstruktsiooniga - Neckarsulmi traktorid :wink: Hakati tootma 1930, nii et 31-se aasta oma on üsna varajane isend, alates 1932 tuli juba mitmeid muutusi. (Kui on ikka 31-se aasta oma, ilmselt määratud dokumentide järgi, saksa tabelid raaminr järgi pakuvad 1930-31 ühel real, st pole teada millise nr juurde aastavahetusel jõuti).
Omal NSU 501 TS 1931. Küllaltki komplektne 501 osteti mõned aastad tagasi Eestis 30000 +/- 5000? eest aga taastamine läks veel$$$$$$$.

Postitatud: 15 Juuni E, 2009 08:31
Postitas kass
Ei hakanud mingit salasõnumit saatma....Oleks huvitatud selle NSU bensiinipaagi värvilahendusest, kui võib oletada, et tehasevärv on säilinud. Puht teaduslikust huvist :) .

Postitatud: 15 Juuni E, 2009 12:50
Postitas zyndapp666
Üsna kaheldav et sellised isendid Eestis täisoriginaalsena säilinud on, reeglina kasutuse käigus ikka üht-teist vahetati/parandati.
Võib-olla saaks mõnda pilti näha, päris huvitav oleks vaadata mis imeelukaid veel kellelgi leidub :wink: