2. leht 2-st

Postitatud: 21 Detsember P, 2008 12:10
Postitas kass
Eelpool mainitud raamatu lk. 74 tabel "Katete pinna puhtus"

1. Läikkroomimine .....

2. Matt-kroomimine (tavaline)
pinna välisilme pärast katmist : helehall matt pind piimja helgiga, mehaanilise ja liivajoa töötlemise jälgedega.
siledusklass 51 aasta GOST-i järgi enne ja pärast katmist 5 - 6

3. Matt-kroomimine (peen)
.......................................... : helehall matt pind piimja helgiga, ilma meh. töötlemise jälgedeta, nõrkade liivajoa jälgedega.
siledusklas ................................................................. 7 - 8 .


Huvitab mis osad olid NSU-l mattkroomitud messingist valmistatud ?

Postitatud: 21 Detsember P, 2008 14:45
Postitas motorist
...

Mattkroom

Postitatud: 23 Detsember T, 2008 12:20
Postitas Veteran
Härrased, keda huvitab, milline näeb liivapritsipinnale lastud kroom, tulge mulle külla! Laiskusest ei poleerinud ma kõiki detaile poja krossiratastele paremat väljanägemist tehes läikima, vaid lasin liivapritsiga puhastatud osadele kroomi peale, so. siis nn. tugevuskroomi. On ka selline detail, mis sai osalt poleeritud ja osa siis matt.
Seega minu kogemusel ütlen veel kord, et millise pinna jätate, selline tuleb tulemus. Nii lihtne see ongi, jätkem sommid , vahelduvvool jms. rahule!
Tervitustega Veteran.

Postitatud: 28 Detsember P, 2008 00:13
Postitas Karu
ma võin mõne asja klaaskuuliga üle lasta, kroomida ja siis pildi üles panna siia. Olen lasknud peale kroomimist pinna matiks klaaskuuliga jääb täitsa kena