Keevitusgaas ja rendiballoon

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Sõnum
Autor
kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#11 Postitus Postitas kass »

Auto-motos (teate ju, see mittekvaliteet - foorum ) on ka seda teemat käsitletud, mis tulemuseni jõuti, ei mäleta.

zyndapp666
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 343
Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

#12 Postitus Postitas zyndapp666 »

väljuva gaasi koguse mõõtmiseks on spetsiaalsed mõõdikud olemas, ballooni kellad näitavad aeg-ajalt ikka tõelisi kinganumbreid, see on juba omal nahal ära proovitud. Aga noh, mul muidugi mingid nuudlimeeste kellad ka... :D
Aga jah, mõõdiku paned käpa otsa ette ja traadi keerad nulli ja siis vajutad nuppu, näitab täpselt ära palju gaasi tuleb...
maksab ehk mingi 300-500? vist?
Soovides parimat, Siim.

Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

#13 Postitus Postitas Valts »

No nendel tavalistel AGA reduktoritel ka üks küll näitab balloonis olevat rõhku, teine väljuva gaasi hulka (liitrit minutis). See nagu ei olegi probleem.

Siim, sul ju ka mäletmist mööda Airoki balloon, mis reduktor sul seal otsas on?

Enda oma mõõtsin jämedalt ära. Ballooni ventiili läbimõõt keerme pealt mõõtes umbes 26mm, reduktori kinnitusmutter umbes-täpselt sama aga ilmselt siis keere veidi erinev et kokku ei sobi. GF Anapoli lehelt leidsin mingid vahejubinad üles aga pole kindel millist võtta. Saatsin väikse päringu, ehk vastavad.

Vahel on ikka raske kui mitte-suures-linnas ei asu, läheks käiks mõnes spetsiifilises poes ära ja mure murtud.

Märt, sinu laenatud reduktor on tegelikult täpselt sama asi mis mul Co2 ballooni küljes, ainult teise (suurema) keermega. AGA on igale balloonile erineva keerme teinud et saaks ikka rohkem juppe kliendile müüa...

kass
VVK sõber
Postitusi: 200
Liitunud: 15 Oktoober K, 2008 00:00
Asukoht: Türi

#14 Postitus Postitas kass »

Selle teema lõpus arutatakse ka reduktori keermete üle
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 173&page=2
Teema alustanud keegi Valts aastal 2005, ilmselt nimekaim. :wink:

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#15 Postitus Postitas Autorestauraator »

Valts kirjutas:

Märt, sinu laenatud reduktor on tegelikult täpselt sama asi mis mul Co2 ballooni küljes, ainult teise (suurema) keermega. AGA on igale balloonile erineva keerme teinud et saaks ikka rohkem juppe kliendile müüa...
Seda ma sulle rääkisin, et põhimõtteliselt sobib argoonile CO2 reduktor ka, aga keermele on vaja üleminekut.
Minu argooni reduktori keere on AGA balloonile.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#16 Postitus Postitas Autorestauraator »

kass kirjutas:Selle teema lõpus arutatakse ka reduktori keermete üle
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 173&page=2
Teema alustanud keegi Valts aastal 2005, ilmselt nimekaim. :wink:
Valts on mitte nimekaim, vaid ikka sama Vallo. Vahepeal ainult viis aastat vanemaks läinud.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#17 Postitus Postitas Autorestauraator »

zyndapp666 kirjutas:väljuva gaasi koguse mõõtmiseks on spetsiaalsed mõõdikud olemas, ballooni kellad näitavad aeg-ajalt ikka tõelisi kinganumbreid, see on juba omal nahal ära proovitud. Aga noh, mul muidugi mingid nuudlimeeste kellad ka... :D
Aga jah, mõõdiku paned käpa otsa ette ja traadi keerad nulli ja siis vajutad nuppu, näitab täpselt ära palju gaasi tuleb...
maksab ehk mingi 300-500? vist?
See mõõdik on selline:

Pilt

Mõõtmiseks paned keevitusotsikule otsa, hoiad püstiasendis ja vaatad, kui kõrgele gaas kuulikese surub:

Pilt

Ausalt öeldes, pole mina seda kunagi kasutanud. Gaasi vajaliku hulga saad kätte väga lihtsalt proovimise teel. Kui gaasi tuleb liiga vähe peale, näed selle keevituse pildist ära. Siis keera nõks juurde ja korras!
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

#18 Postitus Postitas Valts »

Minu mure lõppes siis sellega et saatsin Anapoli vastavasisulise kirja. Kohe varsti tuli ka vastus et neil on sobiv adapter olemas., selle ja selle koodiga, saab tellida ka nende e-poest.

Lisaks olid nad kontakteerunud Airokiga kust öeldi et neil on tegelikult olemas mõlema tüübi keermega balloone, nii GOST kui AGA omad. Ballooni vahetamisel tuleb siis seda lihtsalt jälgida. Anti ka Airoki vastav number kuhu helistades saab infot et kas ja kuidas balloon ümber vahetada.

Antud juhul ma gaasi ümber vahetada ei saa, kuna tegemist tuttaval üle jäänud pooliku ballooniga mis tuleb lihtsalt ära kasutada.

Tellisin jubina Anapoli e-poest ära ja juba ülejärmise päeva hommikul tõi kuller õige asja ka teise Eesti otsa ära.

Kokkuvõttes väga meeldiv ja kiire teenindus Anapoli poolt. Minu poolt jälle plusspunktid kirja.


Kulleriga juhtus muidugi selline huvitav lugu et helistas mulle hommikul et kas olen õigel aadressil kohal, tuleb 5 minuti jooksul. Läksin siis juba välja ootama, mees ei tule...... 15 minutit....20....lõpuks siis tuli...........auto üleni mudaga koos, mättad alles rippusid esistange alt.

Kuna minu juurde saab mitut teed pidi, üks täiesti tsiviliseeritud korralik asfaltee toob õue välja, teine, pinnasetee tuleb kuskilt metsa äärest võsa vahelt. GPS näitab muidugi 100m lühemat ja 100 korda kehvemat teed.
Nii kui suure tee pealt maha keeras, siis sinna muda sisse oli jäänud. Enne seda muidugi sadas ka 2 päeva......
Oli seal siis natuke aega omaette rahmeldanud kuni veidi eemal elav naabrimees oma maasturiga ta sealt välja tõmbas.

Usalda aga kontrolli...peaks selle GPS-i kohta vist ütlema.

Vasta

Mine “Vaba teema”