2. leht 3-st

Postitatud: 02 Jaanuar P, 2011 03:34
Postitas zyndapp666
No eks nende asjade hind ole alati selline teema et - kellele ema, kellele tütar :D
endal ka kohe nii väga vaja ei olnud et oleks ära ostnud aga lihtsalt panin selle lingi kuna nägin huvitavat asja. Aga tasub silm peal hoida, vahest ikka võib "näkata" :)

Postitatud: 04 Jaanuar T, 2011 02:40
Postitas zyndapp666
Priidule veel vaatamiseks üks ilus NSU mis just mitte väga kallilt kaubaks läks...kas tead ka Eestis kellelgi sellist mudelit olema?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 799wt_1139

Postitatud: 04 Jaanuar T, 2011 08:41
Postitas kass
zyndapp666 kirjutas:Priidule veel vaatamiseks üks ilus NSU mis just mitte väga kallilt kaubaks läks...kas tead ka Eestis kellelgi sellist mudelit olema?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 799wt_1139
Tänan! Ja kui juba näitamiseks läks - las vaatavad siis teised ka, minul kahju pole! :D
Mudel ZDB 201, viimane NSU 2-taktiliste 200 ccm seeriast (Z, ZD, ZDB).
Eestis neid ikka peaks olema, Tsiklitallis ja üks peaks olema lausa taastatud (ise pole näinud aga omanik käis Türil NSU-teemalisel näitusekesel ja rääkis) ja ilmselt on neid veel.
Võtsin oma eurokalkulaatori ja vaatasin, 40404.- krooni, selle raha eest oleks saanud 20 heas korras Moskvit¨i sõiduautot.
Reklaamiks NSU tsiklitele edastan siin idanaabrite arvamuse (mitte ametliku riikliku), et NSU ei ole läänes populaarne mark, eriti pole populaarsed väikese kubatuuriga ja kõige vähem on Z-mudelid, millele osade pakkumine on olematu ja nõudlus pudub samuti. Tunnustust leiavad vaid 500, 600 ccm OSL-mudelid, püstklappidega 500, 600 TS mudelid pole ka vaimustust tekitavad mudelid. Tõeliselt normaalsed vanad saksa tsiklid on korviveoga BMW-d ja Zündappid, Siimule lohutuseks, et ka Zündapp K800 kvalifitseerub "normaalsete" tsiklite hulka! 8)
Müüdaval tsiklil on lahe politsie-tuuningus tagatuli 8O , valed lenksuheeblid ja tüüpiliselt müüja ei tea või pole pidanud vaevaks tsikli mudelit lisada.

Postitatud: 16 Jaanuar P, 2011 14:02
Postitas zyndapp666
Isegi kui ei osta siis ikkagi ilus vaadata, väga hea originaalsus ja komplektsus, kui jutust õieti aru sain siis on sõidukorras:

http://cgi.ebay.de/Zundapp-NSU-201-OSL- ... 372wt_1139

Postitatud: 16 Jaanuar P, 2011 17:59
Postitas kass
Jah, kena tsikkel ja visakas müügikuulutus, isegi video kinnise kraaniga töötavast mootorist. (paak pidi olevat roostes, esirattal laagrid läbi jms. Ja alghind umbes 4000.- eurot.
Kahju, et pildid pisikesed, aga paistab, et lenksul on valesid heebleid näha, juba ammu huvitavad 35-nda aasta mudelite süüte- ja õhusiibrihoobade õige väljanägemine.
Eestis on vähemalt üks peaaegu sõitev 201 OSL olemas, tõsi küll, osa osi küljes uuemast ajast.
Tore, et siim hoiab eluga kursis, ise ei viitsi eriti tsikliteemat ebay-s jälgida. :wink:

Postitatud: 16 Jaanuar P, 2011 21:54
Postitas zyndapp666
Postitan eelkõige ksf! kass'ile kommenteerimiseks siia veel ühe toreda NSU lingi, vaatasin ka huviga oksjoni lõppu, aga hind ei läinudki nii kalliks kui oleksin arvanud.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 768wt_1139

Varsti teen selle teema kaheks, siis saab rahulikult ebay jt. rahvusvahelistes müügikohtades pakutavat avalikult diskuteerida ilma Bosch'i esitule teemat reostamata :D

Postitatud: 16 Jaanuar P, 2011 22:58
Postitas kass
No asi läheb tõsiseks, rahvusvahelise vanatsiklioksjoni kommentaator - ei kõla just halvasti, peaaegu sama hästi kui "Ivo Shenkenbergi armuke".
Ega ei oskagi midagi asjalikku kosta, aga vähemalt hoian siis taset edasi! :)
Rihmaveoga blokkmootoriga 250 ccm hiline NSU 1929, hinnaga 4500 eurot, tundub heas korras (ega nende ebay piltide järgi eriti head ettekujutist asjadest ei saa). . Selleks ajaks oli juba väljatulnud ka sama mootoriga kettülekandegamudel ATK (1928/29) või hiljem nimetati 251 T, ka varem oli vist koos müüdud 251R-mudeliga tootmises kettülekandega mudel. Algas sellise mudeli lugu põhimõtteliselt aastast 1923 mudeliga NSU 2 PS ja mõnedel andmetel küll kuni 1928? ning kusagil 23600 tükki neid kokku toodeti.
Meile on huvitav see, et on Eestis ka vähemalt üks selline tsikkel, kahjuks ilma raami tagumise osata, lisaks mõni seda tüüpi mootor jms.
Ka Riia muuseumis on analoogne taastatud tsikkel väljas. Kindlasti parem valik kui OSL201 aastast 1935 alghinnaga 4000 eurot.

Postitatud: 17 Jaanuar E, 2011 00:18
Postitas zyndapp666
No näed!
Varsti ongi uus teema tehtud, mina netist otsin ja sina kommenteerid - saavad siis vähem vanatehnikahaiged "valgustust", et mida jätta, mida võtta ja rohkem vanatehnikahaiged saavad siis naeru kihistada et on ikka ullikesed... :D

Postitatud: 19 Jaanuar K, 2011 23:52
Postitas zyndapp666
veel üks väga kena NSU müügil, üks minu lemmikutest...

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 500wt_1156

Huvitav jälgida kas piirhind ka ületatakse ja omanik vahetub...?

Postitatud: 20 Jaanuar N, 2011 09:28
Postitas jaan
Tere mehed.
Ühe sellise eluka omanikuga on Tsiklitall pidanud läbirääkimisi ja loodetavasti kevadisel Moto-ja Vanavara päeval künnab ta meil muru üles.
Katsuge olla.
Jaan Tsiklitallist.