On niisugune võrriraam, paagil kiri sif 77(vene tähed).On kellelgil selle võrri pilte või muid andmeid,ise arvan et aastast umbes 1970,siis olid jalgrattad sif
http://nagi.ee/photos/arno777/9202929/
http://nagi.ee/photos/arno777/9202907/
Mis võrr see on?
http://blogs.mail.ru/community/motovelo ... 0C89C.html
Vanakoolimehena ei tohiks keelest arusaamine vast raskusi valmistada.
Midagi tarka ise lisada kahjuks ei oska.
Võrrimeestel tasub selles blogis pikemaltki ringi vaadata.
Vanakoolimehena ei tohiks keelest arusaamine vast raskusi valmistada.
Midagi tarka ise lisada kahjuks ei oska.
Võrrimeestel tasub selles blogis pikemaltki ringi vaadata.
Need on Pensa tehases toodetud mopeedi MV-018 nn edasiarendatud versioon ZIF-77 jäänused. Uus mudel tähendas põhiliselt tagarattal trummelpidurit, kvalitetesemat värvkatet ja värvitu asemel kroomitud pakiraami.
Masina kõige jaburamaks tehniliseks lahenduseks oli tagapiduri ajam - nimelt pedaalivõllil pidurihoovastiku osa puudub ja tagapidur tuleb imepika trossiga paremale poole juhtraua külge. Kuna samale poole tuleb tavaliselt ju ka esipidur, siis ongi sellel masinal seal kaks eraldi pidurilinki - üks taga ja teine esipiduriga pidurdamiseks.
Pildil oelvatest detailidest on juhtraud ja käepidemed ka kahjuks juba valed ja asendatud riia tehase omaga.
Kui need jäänused kunagi müüki tulevad, siis mõistliku hinna puhul oleksin nende omandamisest huvitatud, sest mopeedimuuseumi eksemplaril on momendil lapitud esimene porilaud, vale esiporilaua kinnitus ja amorditorud.
Masina kõige jaburamaks tehniliseks lahenduseks oli tagapiduri ajam - nimelt pedaalivõllil pidurihoovastiku osa puudub ja tagapidur tuleb imepika trossiga paremale poole juhtraua külge. Kuna samale poole tuleb tavaliselt ju ka esipidur, siis ongi sellel masinal seal kaks eraldi pidurilinki - üks taga ja teine esipiduriga pidurdamiseks.
Pildil oelvatest detailidest on juhtraud ja käepidemed ka kahjuks juba valed ja asendatud riia tehase omaga.
Kui need jäänused kunagi müüki tulevad, siis mõistliku hinna puhul oleksin nende omandamisest huvitatud, sest mopeedimuuseumi eksemplaril on momendil lapitud esimene porilaud, vale esiporilaua kinnitus ja amorditorud.