2. leht 2-st

Re: 11. Mootoriruum/ der Motorraum

Postitatud: 29 September E, 2014 15:45
Postitas Autorestauraator
Parempoolse mootorikatte mõned kohad on üsna tugevalt "ussitanud":

Pilt

Pilt

Pilt

Nüüd veel alumine serv laiemaks kasvatada:

Pilt

Peale keevituse tegemist sisepool:

Pilt

.. ja väljast:

Pilt

Peaaegu nagu olekski mootorisektsioon koos...
Tegelikult on sellega veel üksjagu tööd. Mootorikatte sisepoolel on väike raamistik, mis muudab mootorikatte jäigemaks ja mille külge kinnituvad mootorikatte sulgurid. Praegu seda tööd teatud põhjusel lõpuni teha ei saa. Las laagerdab natuke! Ja kolin tööjärjega kere tagaosa juurde. Ilmselt tuleb alustada tagumiste rattakoobastega.

Re: 11. Mootoriruum/ der Motorraum

Postitatud: 25 Märts K, 2015 20:22
Postitas Autorestauraator
Nüüd on tööjärg jälle mootorikatte juures. Nagu eelnevalt kirjutasin, on mootorikatte seespool plekist tehtud raamistik, kuhu kinnituvad lukud

Pilt

Plaan oli see korda teha ja kasutusse võtta, aga see muutus keeruliseks, kuna see vana osa on teise mootorikatte küljest ja küljekumerus on vale.
Tegin siis uued

Pilt

Pilt

Pilt

See raamistik keevitatakse mootorikatte pleki külge

Pilt

Mina kinnitan need siiski esialgu kruvidega, siis jääb parandamise võimalus

Pilt

Kinnipingutatud mootorikate

Pilt

Re: 11. Mootoriruum/ der Motorraum

Postitatud: 03 Aprill R, 2015 09:43
Postitas Autorestauraator
Nüüd, kui mootorikate on ilusti paigas, keevitan plekid kokku. Originaalil on see tehtud punktkeevitusega, servad on kinni valtsimata ja nii ka jääb.

Pilt

Peale keevitust vahed õigesse mõõtu:

Pilt

Pilt

Nüüd lukukäepidemete avad õigesse mõõtu viilida, nii et kummirõngad vahele mahuks:

Pilt