2. leht 2-st

Re: 3. Raam

Postitatud: 21 Juuni R, 2013 11:46
Postitas Autorestauraator
Teine tagumine külgprofiil vajas samuti lappimist:

Pilt

Siis kõik raami osad lahustiga puhtaks:

Pilt

.... ja krunt peale:

Pilt

Kruntimiseks epo-krunt:

Pilt

Ja värv:

Pilt

Pilt

Re: 3. Raam

Postitatud: 02 Juuli T, 2013 12:09
Postitas Autorestauraator
Nüüd tuleb tükid kokku panna:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 3. Raam

Postitatud: 10 Juuli K, 2013 18:59
Postitas Autorestauraator
Pilt

Kui nüüd esisilla tala on valmis ja paika monteeritud, püüan raami kuidagi jäigemaks muuta. On ju raami parem-vasak pool omavahel praegu ühendatud ainult raami tagaosas oleva toru kaudu. Raam on "vedel". Esisilla tala teeb selle küll pisut jäigemaks, aga mitte piisavalt.
Teen hakatuseks raami keskele jääva kardaani tunneli valmis.

Pilt

... ja alumine plekk:

Pilt

Need kaks väikest plekki muutsid raami jäikust oluliselt! Raam ei väändu enam ja oht, et diagonaalsuunas midagi paigast ära läheb, on oluliselt väiksem.

Pilt

Re: 3. Raam

Postitatud: 11 Juuli N, 2013 11:59
Postitas Autorestauraator
Esisilla vedrustuses kasutatakse hoobamortisaatoreid. Millised õiged amordid on? Pole näinud...
Kasutame selliseid:

Pilt

Raami külge on vaja valmistada amortisaatori kinnitamiseks vastavad "kõrvad". Neid "kõrvasid" olen näinud igasuguseid. Tehaseraamatus on raamist üks "udupilt"... Seega, tuleb tegutseda oma parema äratundmise järgi!
Valmistasin sellised:

Pilt

Neid nüüd natuke töödeldes tuli välja midagi sellist:

Pilt

Pilt

Pilt

Tundub nii, et raam hakkab valmis saama.

Pilt

Kui selle nüüd ära saaks krunditud ja värvi ka peale, võiks hakata suvepuhkusele mõtlema...

Pilt

Pilt