1. leht 1-st

1. Algus: põhja ja küljekarpide taastamine

Postitatud: 29 Juuli P, 2012 22:01
Postitas leevi
UUS PROJEKT.
Auto siis selline, nagu juuresolevalt pildilt näha võib. Plymouth Deluxe Business Coupe. Käiguosa markeeringu järgi P-15. Toodetud on seda mudelit aastatel 1946-1948 16117 tükki.
Auto on toodud jällegi USA-st.

Pilt


Keretüübi kohaselt peaks see auto olema ühe istmereaga või siis erandina omama taga kokkukäivat lisaistet. Siia oli aga pandud täismõõduline pikk tagapink, puuklotsid ilusti toeks.

Pilt


Kui polster ja iste välja said selgus, et tegemist on ikkagi kodukäsitööga. Originaalvahesein oli maha võetud ja tahapoole alumiiniumpulkadest ja papist uus tehtud.

Pilt


Pildil auto parempoolne küljekarp. Esimesel pildil ka ilusti näha. Lähemal vaatlusel selgus, et ajalehed olid pandud pahtlit toetama. Mis lehega tegu ja millal pandud selgub kindlasti hiljem.

Pilt


Naabrimees käis vaatamas ja imestas, et auto just Ameerikast toodud ja juba GAZ-i mootor peale pandud... Tegelikult muidugi originaalmootor, mis küll Dodge algupära. Chrysleri korporatsiooni kuuluvad margid kasutasid enamus seda mootorit.


Pilt


Pärast seda kui paar suuremat tsinkpleki tahvlit ja tõrvapapi kihti olid põrandalt üles võetud, selgus, et allpool on veel mõned kihid katuseplekki.

Pilt


Eks see oli näha juba esialgsel vaatlusel, et põhja peab uue tegema. Säilinud on õnneks niipalju küll, et kuju ja mõõdud kätte saab.

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 13 August E, 2012 11:37
Postitas leevi
Kuna põhi ja karbid on väga hõredad, otsustasin enne liivapritsimist niipalju plekitöid ära teha, et kannataks kere ühes tükis raamilt maha tõsta.

Pilt


Teiseks see, et prits lööb viimasedki raasud laiali ja mõõte pole siis kusagilt võtta.

Pilt


Alustasin lihtsamast põrandatalast. Materjali paksus 2mm.

Pilt


Lävekarbitoorik. Tagumine osa.

Pilt


Karp valmis. Ventilatsiooni- või mis iganes avad pealisservas

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 21 August T, 2012 01:02
Postitas leevi
Sisepaneel.

Pilt


Peale keevitamist on kere tagumine osa ja uksepost jälle põrandaga seotud.

Pilt


Eesmine põrandatala. Piisab ainult otsa vahetamisest

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 20 September N, 2012 01:06
Postitas leevi
Kolmas põrandatala.

Pilt


Teine põrandatala. Selle kaudu kinnitub ka kere raamile. Säilinud talaosa ja raami vahel on veel näha lauatükk, millele kere varem toetus.

Pilt


Lävekarbi alumine pool. Tagumine osa on lihtne, aga eesmine pool jätkust alates on küllaltki keerulise kujuga.

Pilt



Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 22 September L, 2012 00:34
Postitas leevi
Uus lävekarp ja põrandakandurid altpoolt vaadatuna.

Pilt


Kuna lävekarp on ukse kohalt väljapoole kumer, siis tegin selle kahes osas. Alumine pool on pildilt puudu.

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 03 Oktoober K, 2012 11:02
Postitas leevi
Vasaku küljega alustasin samuti tagantpoolt. Tagumise põiktala otsad tuli mõlemad uued teha.

Pilt


Enne vasaku külje juurde asumist tegin parema poole niipalju valmis, et pärast saaks teise külje juba selle järgi taha.

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 30 Oktoober T, 2012 00:23
Postitas leevi
Vasak, eesmine nurk ja põrandatala.

Pilt


Põrandatala on väljapuhastatud ja välimine pool uus tehtud.

Pilt


Põrandapaneeli tegin kolmest tükist, et vältida suht kuluka matriitsi tegemist.

Pilt


Paneel omal kohal enne keevitamist

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 02 November R, 2012 15:26
Postitas leevi
Viimane põrandatala. Kõik talad (8 tk) on veidi erineva kujuga.

Pilt


Pilt

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 16 November R, 2012 11:52
Postitas leevi
Põranda tegemine jätkub:

Pilt


Istme kinnitused olid sõna otseses mõttes minema roostetanud. Iste oli suvaliste väga pikkade poltidega läbi mitmekihilise katuseplekist põranda kinni keeratud. USA P-15 foorumist (www.P15-D24.com) küsisime kuidas iste põhja külge käib ja saimegi vastuseks illustreeriva pildi, mille järgi saime kinnitused tehtud:

Pilt

Re: Plymouth P-15 [leevi]

Postitatud: 29 November N, 2012 14:20
Postitas leevi
Põrand on valmis. Ristikujuline sike ja ümar pesa olid õnneks nii väheste roostekahjustustega, et õnnestus originaalpõrandast säilitada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt