1. leht 1-st

Kere

Postitatud: 31 Jaanuar T, 2012 22:34
Postitas leevi
Pilt

Auto on mõni aasta tagasi USA-st toodud. Ilmselt olid taastamistööd seal kunagi pooleli jäänud. Käiguosa oli peaaegu valmis, aga kere värvimata. Praegune omanik võttis auto lahti ja tõi kere ja raami meie töökotta. Kuna Ameerika seppade töökvaliteet ei olnud rahuldaval tasemel, siis tuleb kogu sealne töö ümber teha.


Suuremad pildid asuvad Veterantehnika OÜ kodulehel: http://www.veterantehnika.ee

Re: Kere

Postitatud: 01 Veebruar K, 2012 00:55
Postitas leevi
Näide USA-s tehtud keretöödest. Kogu sealne tegemine tuleb nüüd välja lõigata ja uuesti teha:

Pilt


Praktiliselt kõik pinnad, mis poritiibadega kokku puutuvad lähevad vahetamisele:

Pilt

Pilt


Inglismaalt tellitud uued kerepaneelid ei sobi ükski otse külge ilma ümbertegemata:

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 15 Veebruar K, 2012 00:17
Postitas leevi
Küljekarbi uus siseserv:

Pilt


Küljekarbid said ka seest krunditud:

Pilt


Karbid on vahetatud. Samuti uksepostide alumised otsad:

Pilt


Eesmiste uksepostide ülemised otsad tuli ka uued teha:

Pilt


Väljalõigatud vasaku tagalaterna kinnituskoht...

Pilt

...ja uus tükk asemele:

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 02 Märts R, 2012 00:40
Postitas leevi
Tagavaraosana valmistatud uus esipaneel on välimuselt ilus ja sile, aga külgesobitamine võttis mitu päeva aega. Ainus koht, mis hästi istus oli kapotipoolne serv. Muud kohad tuli ümber vormida:

Pilt

Pilt


B-piilari alumiste otste vahetamine:

Pilt


Küljekarbid on kahekordsed. Enne välimiste paigaldamist värvisime sisemised pinnad üle:

Pilt


Välimised küljekarbid paigas:

Pilt

Pilt


Kõikide tiibade alumised ääred said samuti vahetatud:

Pilt

Pilt


Pärast sobitamist on ka B-piilari katted oma koha leidnud:

Pilt

Samuti esimeste tiibade logarid:

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 21 Märts K, 2012 13:45
Postitas leevi
Kui kere on raami peal, siis jääb üksjagu pisemaid asju tegemata ja pooleli, kuna ei pääse ligi. Nüüd tagurpidi keerates saab need asjad ära teha.

Pilt


Vaheseina plaat.

Pilt


A-piilari serv.

Pilt


Katusekonstruktsiooni kinnituskoht.

Pilt


Teine pool veel tegemata.

Pilt

Pagasiruumi põhja serv. Kortsud originaalplekil on tehase poolt ja jäävad silumata.


Pilt

Suurema aku mahutamiseks oli keegi kere servast juurdelõike teinud.


Pilt

Re: Kere

Postitatud: 01 Aprill P, 2012 21:17
Postitas leevi
Vaade enne uue põhja tegemist.

Pilt
Keskmine tükk
Pilt
Päris ühes tükis uue detaili tegemine on küll võimalik, aga ajakulu selle juures läheks ebamõistlikult suureks.
Pilt
Põhi valmis.
Pilt

Re: Kere

Postitatud: 01 Mai T, 2012 16:47
Postitas leevi
Lävekarbi siseserva vahetamine. Punasega märge, et ots on altpoolt veel keevitamata.

Pilt


Peale ukse alumiiniumist kattepleki eemaldamist ja raami liivapritsiga töötlemist selgus, et alumine serv tuleb siiski välja vahetada.

Pilt


Uus serv.

Pilt

Kapott on peale puhastamist uuesti kokkuvaltsitud ja lahtimurdunud servad ülekeevitatud

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 28 Juuni N, 2012 01:03
Postitas leevi
Esipõlle sobitades selgus, et ninaplekk tuleb ümber teha. Iluvõre ava sai algul kapoti servast lähtuvalt paika mõõdetud. Põlle tarbeks tuli iluvõre ava alumist serva ca 15mm allapoole lasta.

Pilt


Kiil on vahele keevitatud.

Pilt


Stange ka paigas

Pilt


Kesktunnel.

Pilt


Servad on kogu perimeetri ulatuses vahetatud.

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 01 Juuli P, 2012 22:47
Postitas leevi
Pagasiruumi luuk sai uue kattepleki. Uus, alumiiniumist katteplekk on Moss´ist tellitud. Võrreldes samast firmast tellitud ukseplekiga sobis see lausa suurepäraselt.

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 29 Juuli P, 2012 21:52
Postitas leevi
Transpordi tarbeks tegin kerge käru alla. Seega on antud projekt sealmaal, et maalrid saavad hakata oma tööd tegema. Seda aga kusagil mujal, ühes teises töökojas. Kas siinses foorumis seda ka näha saab ei oska ma õelda. Loodan, et saab. Soovin, et auto omanikul ikka kõik hästi läheks ja kunagi me teda sellega sõitu nautimas näeksime.

Pilt

Pilt