2. leht 2-st

Re: Kere

Postitatud: 02 Oktoober T, 2012 01:37
Postitas leevi
Aega läks, kuid lõpuks saime ka tagumise serva kokku. Terve tagaosa mõlkidest silumise ja oma esialgsesse vormi vasardamine-kuumutamine-vasardamine võttis ikka omajagu aega:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Tööjärg läks edasi varurattakoopa tegemisele, mis niisamuti nagu ülejäänud taguots, oli suhteliselt mõlkis, aga siiski mitte väga läbi roostetanud. Seega palju välja vahetama ei pidanud:

Pilt

Pilt

Pilt


Avarii(de) tagajärjel oli ilmselt velg pressinud koopa ülaltpoolt tükkmaad sissepoole mõlki. Õnneks tuli see ka lihtsa vaevaga tagasi üles:

Pilt

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 14 Oktoober P, 2012 20:38
Postitas leevi
Järgmiseks jõudis tööjärg pagasiruumi põhjani. Selle kõige tagumine osa ja varurattakoopast tulev veetoru paigas. Toru jootsime kinni tinaga.

Pilt


Vanast põhjast just palju alles ei ole, aga eeskujuks aitab küll. Tugevdussooned, tugevdustala kuju ja kõikvõimalikud augud saame selle järgi teha:

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Kere

Postitatud: 04 November P, 2012 12:22
Postitas leevi
Pagasiruumi põhi enne bensiinipaagitoru-augu tegemist ja värvimist. Keskmise tugevdus-raua õigesse vormi saamine ei olnud ka kuigi lihtne. Põhja ja pagasiruumi sisu kruntisime-värvisime enne põhja allapanemist ära, sest hiljem ei pääse nurkade taha värvima.

Pilt


Esiakende-augu alumistest nurkadest jooksevad kapoti alla kaks vee-äravoolu toru, mis olid pea olematuks roostetanud. Pole ka midagi imestada, sest väikese läbimõõduga torudesse koguneb igasugu sodi, mis soodustavad roostetamist. Küllap tegelikult peaks neid torusid aeg-ajalt läbi puhuma, et ummistusi vältida. Need torud tuli loomulikult asendada/teha.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Olemasolevad tagumised stange-kronsteinid olid kõvasti paindunud ja keevitatud, aga kuju saime kätte.

Pilt


Algul tegime tagumise serva sisse võimalikult väikesed augud, sest me ei tea veel, kas kummist läbiviike kuskilt saada on. Küsimus suurele ringile siis, kas keegi teab, kust neid saada oleks või midagi, millest neid teha saaks? Välja näevad need sellised, nagu viimasel pildil.

Pilt

Pilt


Mart Naagel

Re: Kere

Postitatud: 04 November P, 2012 22:56
Postitas urmet48
Viimase pildi põhjal peaks ette võtma suhteliselt kuluka töö. Nimelt tuleks teha autentne vorm ja vulkaniseerida sellised asjad.

Re: Kere

Postitatud: 16 November R, 2012 21:14
Postitas leevi
Pagasiruumi põhi paigal ja kinni keevitatud.

Pilt

Pilt


Tagasilla keskharki ja difrit kattev kaas oli nii pealt kui altpoolt saadud mõlke ja rebendeid täis, aga õnneks vähe keevitatud ja siiski suhteliselt heas korras. Kahjuks unustasin algselt kaanest pilti teha.

Pilt



Mart Naagel

Re: Kere

Postitatud: 13 Jaanuar E, 2014 22:38
Postitas leevi
Ehitasin kere "grillvardasse", et saaks altpoolt korralikult värvida ja oleks ka mugavam tinapahtlit peale kanda.
Pilt

Re: Kere

Postitatud: 10 November E, 2014 20:44
Postitas leevi
Kui auto kere on täismetallkonstruktsioon, siis katuse keskosa kannab pidust raam. Igatpidi kumer ja tapitud. Kõrvaloleva masinaga saab mõlema külje tapid samade nurkade alla puurida.
Pilt

Pilt
Veel mõned puitdetailid. Peamiselt polstrite kinnitamiseks.
Pilt

Re: Kere

Postitatud: 26 Märts N, 2015 10:33
Postitas leevi
Nagu selleaegsel autoehitusel tavaks oli, värviti autokere seest ja alt sellise pleekinud musta mattvärviga. Muud tooni kattevärv tuli ainult välispindadele.
Pilt
Mitmete katsetuste tulemusena õnnestus saavutada rahuldav tulemus nn. pabernööri tegemisel.
Selle "nööri" sisse kinnituvad polstri naelad. Enamus "nöörist" oli siiski taaskasutatav. Poolteise meetri jagu oli vaja uuega asendada
Pilt

Re: Kere

Postitatud: 10 November T, 2015 15:48
Postitas leevi
Pilt