1. leht 1-st

5. Kere puhastus

Postitatud: 22 Aprill P, 2012 22:06
Postitas siimlane
Tere

Pole nüüd päris kaua oma teemat uuendanud. Väga palju vahepeal sündinud ei ole - tegin kinnitused ja sain auto grilli peale. Peab ütlema, et nii on üpriski meeldiv auto põhja ja rattakoopaid mastiksist puhastada. Enne kui põhjalikumalt asja juurde asusin proovisin ära mitu erinevat meetodit, kuidas kõige paremini/kiiremini/kvaliteetsemalt saaks töö tehtud. Valik langes leeklambi ja kaabitsa ning värvieemaldusketta koostöö kasuks. Kohati on kiht päris paks - eriti rattakoobastes.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 5. Kere puhastus

Postitatud: 26 Juuni T, 2012 18:21
Postitas siimlane
Tere

Kere puhastuse peatükk on jõudnud lõpule - see on nüüd puhas. Tunde kulus omajagu ja paar ämbritäit mastiksit sai peitli ja leeklambi abil kenasti kere küljest maha sulatatud. Seejärel käis kere läbi liivapritsist ning peale harjamist ja pesu sai selga Glasuriti kahekomponentse krundi. Auto näeb juba parem välja, sest roostet enam pole. Liivapritsi käigus tulid nähtavale mõned probleemsed kohad, mille olemasolust ma enne teadlik ei olnud, aga mitte midagi sellist, mida parandada ei saa:)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: 5. Kere puhastus

Postitatud: 23 Juuli E, 2012 22:09
Postitas siimlane
Tere

Sain kätte järgmised detailid liivapritsist. Olgugi, et osad detailid olid juba soodaga üle lastud, olid nad ikka roostes. Saatsin tükid liivapritsi, et saaks rooste täielikult eemaldatud, enne kui krunti peale katta. Mõned detailid on ikka päris hirmsad - näiteks kapoti raam on korralikult läbi roostetanud ja üksik auk isegi pealmises plekis lisaks väiksele õnnetuskahjule. Lisaks on läbivaid roosteauke ka esitiibadel. Tagumine luuk on täitsa korralik nagu ka uksed. Nüüd on vaja hooga peale hakata ja kogu asi ära remontida.

Pilt

Pilt

Kõik detailid üle harjatud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Krunditud Glasuriti kahekomponentse krundiga.

Pilt

Pilt