1. leht 1-st

7. Tagaosa põhi

Postitatud: 10 Märts N, 2011 18:12
Postitas Autorestauraator
Puit-talad toetavad kere keskosa. Tagaosas puitu, millele kere toetuks, ei ole.
Tundus loomulik, et alustan tagaosa põhjaga:

Pilt

Põhja ja rattakoobaste ühenduskohas on nurkraua taoline kontuur. Pildilt on näha, et järgi pole sellest suurt midagi. Õnneks on varasemast meeles, milline see umbes oli. Ka fotosid leidub. Hakkasin siis seda kontuuri tegema:

Pilt

Pilt

Valmiskujul kinnituvad selle kontuuri otsad puidukruvidega külgtalade külge:

Pilt

Pilt

Puidu kumerus läheb kontuuriks üle, kuhu kinnitub tulevikus rattakoobas:

Pilt

Tagumiste otste külge kinnitub tagumise kaitseraua kronstein:

Pilt

Edasi tagasilla vedru tunnel:

Pilt

Ülaosas on ava tagasilla lehtvedru kammitsate kinnitamiseks:

Pilt

Postitatud: 12 Märts L, 2011 10:02
Postitas Autorestauraator
Edasi pakiruumi põhi, praegu on ta selline:

Pilt

Mõõdud saab siit kätte küll.

Pilt

Keevitamiseks kasutan omatehtud punktkeevitust:

Pilt

Pilt

Valmiskujul:

Pilt

Ja altpoolt:

Pilt

Tagasilla lehtvedru tunnel altpoolt:

Pilt

Postitatud: 15 Märts T, 2011 16:37
Postitas Autorestauraator
Tagaosa "põhi" lõpeb tagaistme seljatoe ja istmealusega.
Seljatugi on osaliselt juba olemas - tagavedru kõrge tunnel. Nüüd alumine pool ka:

Pilt

Suhteliselt lihtne, sile plekk, millele on vaja siiski terve rida erinevaid "vigureid külge pookida".
Seljatoe kinnitused (ilmselt?):

Pilt

Samas on näha ka väike teenindusluuk. Ma küll ei tea, mida selle kaudu teenindatakse...
Siis poldiavad, milledel paksemast lehest tehtud "mutrid" taga:

Pilt

Altpoolt:

Pilt

See kumer väljalõige on kardaanitunneli jaoks.
Ja siis istmealune plekk, millel jälle väikesed "vigurid" juures:

Pilt

Pilt

Ja kokkumonteeritult:

Pilt