1. leht 1-st

5. Esisilla tala

Postitatud: 27 Jaanuar N, 2011 17:48
Postitas Autorestauraator
Esisilla talast on järgi selline moodustis:

Pilt

Pildilt on näha, et kolmemillimeetrine plekk on mõne koha pealt läbi roostetanud, augud on läbi.
Seest on seda ka juba ringi keevitatud. Õige põhjaplekk on kadunud ja nüüd tuleb mõistatada, kuidas see seal kunagi on olnud.
Seest:

Pilt

Pilt

Postitatud: 01 Veebruar T, 2011 16:28
Postitas Autorestauraator
Ega siit palju alles jätta ei ole. Mõned tükid nagu mootori kinnitused ja rooli kinnitus ehk.

Pilt

Pilt

Pilt

Seest:

Pilt

Pilt

Nüüd rooli kinnitus ja pendehoova kinnitus külge:

Pilt

Tagantpoolt:

Pilt

Oma kohal:

Pilt

Pilt

Postitatud: 04 Veebruar R, 2011 22:43
Postitas Autorestauraator
Enne esisillatala kinnikeevitamist tuleb tala siise keevitada keermeplaadid. Asi on selles, et selle tala peale kinnituvad amortisaatorid koos ülemiste õõtshoobadega:

Pilt

Kuna selle amortisaatori täpset kinnituskohta praegu määrata ei ole võimalik, tuleb plaadid teha vastavalt suuremad, nii et kinnitusauk igal juhul plaadi kohale satuks:

Pilt

Plaadi paksus on 10mm, pluss pleki paksus veel 3mm. See on küllaldane kinnituskeermete lõikamiseks.
Nüüd on esisillatala kokkupanekuks valmis.