Nii, esisilla tala on vahepeal valmis saanud.
Enne lõplikku kinnikeevitamist tuleb teha veel mõned tööd, mida pärast teha on keeruline.
Esiteks tugevduslapid esiamortisaatorite kinnituskohtade alla. Need on 3mm-sest plekist, pisut suuremad, kui amortisaatori kinnituspind:
Siit ta näha on, raamitala pealmise poole all.
Siis esiporilaua toetuskronsteini kinnitusmutrid. Need on 10mm lehest klotsid, kuhu saab kinnituskeerme sisse lõigata:
Siis esikaitseraua kinnitusmutrid, samuti kümnesest lehest:
Esisillatala kinnikeevitamiseks venitan raami laialihoidvad esiotsad õigesse mõõtu:
Nüüd esitala õigesse paika ja kinni! Altpoolt:
Ja pealt:
Nüüd saab ka raami siseküljed kinni panna:
Selline ta siis jäi:
Raami põhimik on koos, aga tegelikult on veel üksjagu tööd ees. Raami taladesse tuleb lõigata mitmeid tehnoloogilisi avasid, teha käsipiduri trosside läbiviigud, ehitada ja külge panna külgtoed, millele kinnituvad punasest puust kere toetavad alustalad ja astmelauad. Ja tegelikult oleks vaja kogu see krempel veel ära kruntida ja värvida ka.
Raami remondiga alustades tegin mingit väikestviisi plaani ka: ehk saab Jaanuari lõpuks raami valmis. Aga siin ma nüüd olen.... ja paras koht on meenutada "vanasõiduki taastaja esimest postulaati":
Auto taastusremont (restaureerimine) võib kesta kauem, kui sa algselt planeerisid.