1. leht 1-st

6. Põrkerauad

Postitatud: 12 Mai N, 2011 12:34
Postitas Autorestauraator
Põrkeraud? Tavaliselt kasutan sõna "stange" või "kaitseraud". Seekord on see põrkeraua kasutamine siiski õigustatud. Kehtisid kaheksakümnendate keskel, võibolla veel tänagi, USA-s sellised ohutusstandardid, et põrkeraud pidi olema ikka tugev!
Ja tundub, et ongi. Põrkeraua tala on tehtud massiivsest metallist. Tundub, et teras see ei ole. Seina paksus on mingi 6 ... 8 mm. Kere külge jäigalt kinnitatud ka ei ole, vaid läbi amortisaatori:

Pilt

...mis kinnitub kere külge nelja poldiga, aga põrkeraua sees läbi kummipatjade, mida koiavad kohal klambrid:

Pilt

Kaitseraua otsad on mingist kummi-plastiku segust:

Pilt

Pilt

See kummipind oli nagu ikka vanal autol, kriimud, väiksemad vigastused, laigud. Puhastasin kõik kummidetailid korralikult ja katsin sellise hooldusainega:

Pilt

Tulemus jäi algsega võrreldes enam-vähem:

Pilt

Läikivad osad.
Esialgu kartsin, et on kroomitud, kuna mõne vigastatud koha juures paistis roostet:

Pilt

Pilt

Selgus, et õnneks on tegemist õhukese roostevaba plekiga, mida on poleeritud. See tegi mõlkide siledakstegemise lihtsamaks.
Poleerimistöö tegi ära Silver ( http://polishing.edicypages.com/ ):

Pilt

Pilt

Tulemus jäi enam-vähem. Minusugune pedant oskab muidugi vigu leida ka sealt, kus tuleks suu kinni panna, aga jään Silveri tööga rahule! Tõenäoliselt tellin tema tööd veel edaspidigi. Tänud!

Postitatud: 26 Mai N, 2011 20:03
Postitas Autorestauraator
Esipõrkeraua alla käib USA-versioonil spoiler:

Pilt

Esiots ilma lisatuledeta:

Pilt

See, et ma lisatulesid enne külge ei pannud, oli jälle viga! Nende külgenikerdamine nõudis ikka üksjagu kannatust.

Pilt