2. leht 3-st

Postitatud: 05 Mai N, 2011 14:51
Postitas koterman
Nii, lugupeetavad ZiS-ipäästjad,

kõigi töötavate inimeste suur püha, 1.mai, on möödunud. Oli päikseline, ilus, meeliülendav päev.

Kuidas on sestap seis bussirindel - kas esimene käivitus on toimunud ja milliseid tundeid see tekitas? Kas ligineb aeg tähistada töövõite ja tuua kollektiivile kingitusi ?

k, otse (endise) vennasvabariigi vanasõidukite mant

Postitatud: 10 Mai T, 2011 23:15
Postitas Varavamehaanik
Pilt
Pildil on Dima, kes on juba nuppu vajutanud. Paistab see selle järgi, et elektrikilbis põleb punane tuli ja bussi vasak külg on tossu täis. Ehk siis buss on valmis saanud.
Pilt
Esimeseks liiniks sai tabloole kinnitatud, Tallinn-Valga.
Rohkem pilte esialgu ei saa, sest bussi ametlik esitlus pole veel toimunud.

Postitatud: 11 Mai K, 2011 11:21
Postitas Mattu
oleks meil paparazzisisd, siis oleks nad juba prügikastiks moondatuna töökoja kõrval ootel. Jääme siis esitlust ootama :wink:

Postitatud: 23 Mai E, 2011 21:31
Postitas koterman
Õnneks aga on meil asjatundlikke paparazzosid leida Piiteris. Seal toimus nimelt meil äsja muuseumite öö. Sestap saadeti sealt eriti palavaid spetsialisti-tervitusi nii Dimale kui ülejäänud "stahhaanovlastele".
Pildil kujutatud sõiduk tõepoolest sõidab ja seda kl 2...4 ringis öösel. Siit ka tagasihoidlik sõnum hr Projektijuhile endale - isegi seal ootavad teid ees töökad inimesed ja imelised kohtumised....




[quote="Mattu"]oleks meil paparazzisisd, siis oleks nad juba prügikastiks moondatuna töökoja kõrval.

[/img][img]

Postitatud: 23 Mai E, 2011 22:03
Postitas Varavamehaanik
Öösiti tehakse tänavad plastikust puhtaks, õhk on veidi jahedam ja valgusfoorid pannakse vilkuma.

Postitatud: 06 Juuni E, 2011 14:08
Postitas koterman
Vaat, ma tahaks nende piltidega ikka aidata, a ei saa miskipärast neid sisse. Ega moderaator vm spets ei oska seletada, miks (vajutades käsureale "img") ei saa pilti teksti manu kleepida?
On's struktuuridesse on tekkinud kallutatud jõud, kui üht ex-ministrit tsiteerida? V on manuste foorumi teemasse sissehiivamiseks muid meetodeid veel?
Aitüma!
K
Varavamehaanik kirjutas:Öösiti tehakse tänavad plastikust puhtaks, õhk on veidi jahedam ja valgusfoorid pannakse vilkuma.

Postitatud: 06 Juuni E, 2011 19:21
Postitas Autorestauraator
Pilte saab lisada küll. Vaata siit, lõpupoole on piltide lisamisest:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?n ... opic&t=290

Postitatud: 15 Juuni K, 2011 12:29
Postitas koterman
Nagu sõbralik naaberfoorumlane kirjutas, "..jälle saavad naabrid esimesena ilu kaeda".. :-)
A see selleks - mul on teine, fundamentaalsem teema: "mis tunne on?"

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8230_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 6881_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8046_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8287_n.jpg


Väga-väga tublid. Nagu varem saadet Piiteri piltidelt võisid(-te) näha, ootab sealkandis niisugust kaunitari ovatsioonidega vastuvõtt... Ja mitte ainult muuseumiteööl.
k
Varavamehaanik kirjutas:Öösiti tehakse tänavad plastikust puhtaks, õhk on veidi jahedam ja valgusfoorid pannakse vilkuma.

Postitatud: 19 Juuni P, 2011 23:03
Postitas Varavamehaanik
koterman kirjutas: A see selleks - mul on teine, fundamentaalsem teema: "mis tunne on?"
Kuni kiiruseni 90 km/h on tegu tavalise põllumajandustehnikaga, sealt edasi on aga parem kui jalgpall...
Top Geari saatejuhtidest on jube kahju, neile antakse ainult noortele mõeldud tehnikat proovida ja millegi nii karmi rooli nad ei ole saanud ja ilmselgelt ei saa ka.

Postitatud: 30 Oktoober P, 2011 21:14
Postitas Varavamehaanik
Väikeste viperustega on esimene hooaeg edukalt lõpule jõudnud. Üldiselt on buss ikka inimestele meeldinud. Paar meest on ka arvanud, et tegu on ühe hirmsa peletisega ja üks kõndis sirge seljaga mööda, öeldes samal ajal, et on nii palju seda bussi omal ajal keevitanud, et ei taha enam nähagi.
Ühe korra pritsis käigukast kuivaks ja toimus hädamaandumine ning hooaeg lõppes mootori kokku jooksuga. Aga pole hullu, vanatehnikaga nikerdamine on tore hobi.
Kilomeetreid tuli kokku umbes 1000, kõige pikem ots oli Tallinnast Võrru, tagasitulekut ei peeta vist üheks otsaks, sest Tartus oli mitme tunnine peatus.

Järgmisel aastal jälle!